بر اساس جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تاکنون بیش از ۱۱۹ میلیون نفر گزارش شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۱۹۱۰۹۲۰۲ نفر، شمار جان باختگان به ۲۶۴۱۶۸۳ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۹۴۷۲۲۴۳۵ نفر افزایش یافته است. همچنین وضعیت بیش از ۸۹ هزار نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

دوازده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۲۹ میلیون و ۹۲۵ هزار نفر، هند با ۱۱ میلیون و ۳۰۵ هزار نفر، برزیل با ۱۱ میلیون و ۲۸۴ هزار نفر، روسیه با ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر، انگلیس با بیش از ۴ میلیون و ۲۴۱ هزار نفر، فرانسه با بیش از ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار نفر، اسپانیا با بیش از ۳ میلیون و ۱۷۸ هزار نفر، ایتالیا با بیش از ۳ میلیون و ۱۴۹ هزار نفر، ترکیه با بیش از ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار نفر، آلمان با بیش از ۲ میلیون و ۵۴۶ هزار نفر و کلمبیا با ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار نفر و آرژانتین با ۲ میلیون و ۱۷۷ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

جدیدترین آمار قربانیان کرونا در جهان + جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شنبه
۱۳:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
به دکترهای عزیز تهران یاد بدید چطور کرونا رو تشخیص بدن، تست دادم میگن منفیه فردا رفتم تست خونش رو دادم میگن مثبته ما به کدوم ساز دکترا برقصیم؟ دکتره تازه قانع شده عکس سی تی اسکن از ریه بگیره حتما باید بمیریم بعد عکس بنویسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
اينا که واکسن زدن یعنی واکسن کارایی لازم نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
جالبه بدونین AFCمیزبانی فوتبال روبخاطره پرتکلهای بهداشتی از ایران گرفته به هندداده
دیگه چطور بایددشمنی کنن باورکنید اگر این دفعه هم پرسپولیس به فینال اسیابره مسابقات بعدی توکره مریخ هست
آخرین اخبار