حضور نخبگان در شورا‌ها زمینه توسعه و پیشرفت را سرعت می‌بخشد

فرماندار خوشاب گفت: حضور نخبگان و افراد با تجربه در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی را برای توسعه و رونق اقتصادی افزایش می‌دهد و در کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی نقش مهمی دارد.

 امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از نخبگان و افراد با تجربه مناطق شهری و روستایی خوشاب می‌خواهیم با حضور خود در ششمین دوره انتخابات شورا‌ها ضمن گرم کردن تنور انتخابات، و فراهم کردن مشارکت حداکثری، درهنگام ثبت نام و روز اخذ رای خود را در معرض رای مردم قرار دهند و با ارایه برنامه‌های موثر و کارآمد و با کسب رای اعتماد آنان در توسعه و کاهش مشکلات ومعضلات اجتماعی مناطق خود نقش آفرین باشند و نیز برگ زرین دیگر بر افتخارات نظام بیفزایند.

او افزود: حضور نخبگان و افراد با تجربه در شورا‌های اسلامی عامل شتاب دهنده در توسعه مناطق شهری و روستایی شهرستان است و باید با انسجام؛ همدلی و وحدت بین مجموعه‌های اجرایی شاهد افزایش قابلیت‌های این شهرستان و تبدیل قابلیت‌های بالقوه به بالفعل در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه باشیم.

فرماندار خوشاب ادامه داد: حضور در انتخابات یکی از مولفه‌های مهم مشارکت سیاسی است مردم ولایت مدار شهرستان خوشاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت پرشور و تاثیر گذار خود در صحنه‌های انقلاب ودفاع مقدس از دستاورد‌های انقلاب حفاظت و حراست کردند و در انتخابات همواره نشان دادند که در همه مقاطع پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

خدمتگزار با اشاره به تلاش دشمنان و عوامل آن‌ها برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و بزرگ نمایی مشکلات بیان کرد: دشمنان نظام و استکبار جهانی همواره با ایجاد فضا‌های مسموم و تبلیغات سوء خود به دنبال کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند، ولی با هوشیاری مردم وحضور پررنگ در همه عرصه ها، توطئه هاو دسیسه‌های دشمنان و ایادی استکبار را خنثی می‌کنند اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود برسد آحاد مختلف جامعه در راستای فرمایشات مقام معطم رهبری با شرکت باشکوه و حداکثری بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند.

او تصریح کرد: مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با اخلاق مداری؛ بی طرفی و رعایت قانون مکلف هستند که فضا را به گونه‌ای ایجاد کنند که داوطلبان و یا رای دهندگان با کمترین دغدغه در انتخابات حضور یابند.

فرماندار خوشاب تاکید کرد: با آغاز ثبت نام متقاضیان انتخابات شورا‌های اسلامی مناطق شهری و گذشت سه روز تا سه شنبه ۲۶ اسفند (در مجموع به مدت هفت روز) ادامه دارد.

خدمتگزار اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها نیز از ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس همه گیر کرونا برنامه ریزی برای افزایش شعب اخذ رای در انتخابات آینده در دست اقدام است تا ضمن افزایش سطح دسترسی مردم، تراکم در شعب اخذ رای کاهش یابد

انتهای پیام//ع. ظ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار