مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۳ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در راستای اجرای گام سوم از چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه با همت خیرین این جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ۳ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی با ارزش بیش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه در اسفند امسال ۱۰ هزار ماسک و دو هزار ژل ضد عفونی کننده بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: توزیع ۴۶۵ جعبه کمک‌های اولیه به ارزش ۹۳ میلیون ریال نیز از دیگر اقدامات نهضت کمک‌های مومنانه در این مدت بوده است.

رضایی افزود: همچنین ۸۷۹ ثوب البسه و پوشاک به ارزش ۱۲۴ میلیون تومان بین افراد کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، گفت: خیران علاوه بر مراجعه به ۱۱ شعبه جمعیت هلال احمر در استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت ۸۰ خانه هلال واقع در روستا‌های استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.