پیشگیری از سرقت موتورسیکلت با همکاری مردم

فرمانده انتظامی بافق ضمن اعلام دستگیری تعدادی از سارقان موتورسیکلت، همکاری مردم با پلیس را در پیشگیری از سرقت موتورسیکلت مثمر ثمر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ شهرام طولابی نژاد، فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران انتظامی شهرستان بافق به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال سرقت‌های موتورسیکلت در سطح شهرستان موفق شدند تعدادی از سارقان را در این زمینه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: تلاش برای دستگیری سایر سارقان موتورسیکلت ادامه دارد.

طولابی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه برای پیشگیری از سرقت همکاری مردم نیز تاثیر گذار است، شهروندان نباید موتورسیکلت خود را در خیابان بدون تجهیزات ایمنی رها کنند و باید آن را در محل امنی نگه دارند و حتی اگر برای یک‌لحظه وسیله نقلیه خود را ترک می‌کنند حتما آن را به تجهیزات ضد سرقت از جمله قفل زنجیر مجهز کنند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: اگر مردم همکاری نکنند و نسبت به اموالشان بی تفاوت باشند ممکن است این روند ادامه داشته باشد و اگر بخواهیم در این زمینه به طور کامل موفق شویم مردم باید پای کار بیایند و با همکاری خود، پلیس را در اجرای ماموریت‌های خود همیاری نمایند و با هوشیاری خود مانع از تحقق اهداف سارقان شوند.

او افزود: با توجه به امنیت نسبی که در شهر حاکم‌است شاخصه‌های مختلفی در ایجاد امنیت نقش دارند و نمی‌توان با یک مورد افزایش یا کاهش سرقت، امنیت را محاسبه کرد.

فرمانده انتظامی بافق گفت: همچنان از شهروندان انتظار داریم تا با پلیس همکاری و مشارکت داشته باشند، در غیر اینصورت برای پیشگیری از سرقت، پلیس موتورسیکلت‌های رها شده را در سطح شهر جمع آوری و به پارکینگ منتقل می‌کند لذا همکاری شهروندان با پلیس مورد انتظار است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.