پیکر شهید سروان اسماعیل الله‌وردی که حین انتقال یک مجرم حادثه آتش سوزی جایگاه پمپ بنزین هزار جریب به شهادت رسید، امروز در اصفهان تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  شهید سروان اسماعیل الله وردی روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ در دفاع از امنیت مردم دچار سوختگی شدید شد و پس از ۲ روز بستری بودن در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان روز شنبه ۳۰ اسفند به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید امروز از ستاد فرماندهی شهرستان اصفهان به سمت چهارراه پلیس و با حضور مردم و مسئولان تشییع و سپس به زادگاه او در روستای نغمه شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری منتقل شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: سروان شهید الله وردی از کارکنان انتظامی شهرستان اصفهان روز پنجشنبه ۲۸ اسفند سال گذشته حین انتقال متهم از دادسرا به زندان به علت سوختگی شدید در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری شد.

سرهنگ جواد درستکار افزود: مجرم شرور در زمان سوختگیری خودرو در پمپ بنزین خیابان هزار جریب اصفهان از فرصت استفاده کرد و با گرفتن نازل سوختگیری به سمت مردم قصد فرار داشت که این شهید در اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه مانع از این کار شد.

او گفت: این مجرم قصد داشت تا با برداشتن نازل سوختگیری و ریختن بنزین در جایگاه سوخت زمینه فرار خود را فراهم کند، اما شهید الله وردی با شجاعت تلاش کرد تا جلوی این کار بسیار خطرناک را بگیرد.

درستکار ادامه داد: به‌دلیل اینکه لباس‌های شهید الله‌وردی آغشته به بنزین شد بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شدید شد و پس از ۲ روز بستری بودن در بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.