دهم اردیبهشت‌ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان با بیان اینکه یک ماه دیگر تا پایان ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره جهانی نقاشی کودک باقی مانده است، گفت: تا امروز دهم فروردین‌ماه، بیش از ۸ هزار نفر از ۳۲ کشور دنیا از سایت جشنواره بازدید کرده‌اند و در حال کسب اطلاعات از مراحل ارسال اثر به جشنواره هستند.

مدیر جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان افزود: برخی از این تعداد، به‌صورت انفرادی و برخی هم به‌صورت جمعی ازجمله مدارس و مراکز آموزشی، با سایت جشنواره ارتباط برقرار کرده‌اند.

جهانشاهی همچنین با اشاره به ارسال حدود هزار اثر به دبیرخانه جشنواره تصریح کرد: ۳۰ درصد از آثار، از داخل کشور و ۷۰ درصد از خارج کشور، به دبیرخانه جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان ارسال شده است.

او بیان داشت: تاکنون، از کشور‌های ایران، قزاقستان، روسیه، آمریکا، آلمان، بلغارستان، چین، اندونزی و هندوستان، بیشترین ارتباط را با دبیرخانه جشنواره گرفته و اثر ارسال کرده‌اند.

جهانشاهی افزود: هِنری لاو هوچونگ، از هنگ‌کنگ، ایوان استویانف از بلغارستان، ایوانا کاسالیکا از جمهوری چک، محمدعلی بنی‌اسدی و اکبر نیکان‌پور از ایران و همچنین شش داور نوجوان از کشور‌های ایران، هنگ‌کنگ، اکراین، موزامبیک، بلغارستان و هند، داوری آثار نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان را بر عهده دارند.

او بیان داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع و ارسال اثر به نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان، می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس: https://cipfk.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار