مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ازاجرای ۱۰ طرح ویژه ماه مبارک رمضان در هیئت‌ها و تشکل‌های دینی استان برای کاهش اثرات بیماری کرونا خبر داد..

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام رضایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی برای بهبود اوضاع جامعه و کاهش اثرات بیماری کرونا، ۱۰ طرح ارائه‌شده توسط متخصصان حوزه دین و سازمان تبلیغات اسلامی را به هیئت‌ها و تشکل‌های دینی استان جهت اجرا در منطقه تحت پوشش خود ابلاغ کرده است.

او افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح طبیب دوّار است که نام آن از ویژگی‌های حضرت رسول (ص) اخذشده است.

حجت‌الاسلام رضایی در تشریح این طرح گفت: طبیب دوّار یکی از صفات پیامبر اکرم (ص) بود که به معنای طبیب دوره‌گرد است و در این طرح، خواهران و برادران ایمانی به‌صورت چهره به چهره با افراد گفتگو کرده و برای رفع آن‌ها اقدام می‌کنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: طرح قرآن زنده است در جهت تبیین مفاهیم آیات الهی، طرح مواسات خانوادگی و طرح قربانی برای رفع بلانیز از دیگر طرح‌هایی است که به هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی جهت اجرا ابلاغ‌شده است که با اجرای صحیح این طرح‌ها در استان کم‌ترین آسیب ناشی از بیماری منحوس کرونا را خواهیم داشت

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.