رئیس مرکز اورژانس مرودشت از وقوع ۳ سانحه رانندگی و مجروح و کشته شدن ۱۴ نفر در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

امیر شعبانی رئیس مرکز اورژانس مرودشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به وقوع ۳ سانحه رانندگی در این شهرستان گفت: در حادثه نخست که در محور مرودشت به ارسنجان محدوده روستای کره تاوی به وقوع پیوست، برخورد سه دستگاه پراید ۸ مصدوم برجای گذاشت که مصدومان سریعا با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان مرودشت افزود: در حادثه دلخراشی که در محدوده روستای شهرک ولیعصر (عج) به وقوع پیوست، متاسفانه برخورد دو دستگاه موتور سیکلت ۳ مصدوم و ۲ فوتی در صحنه داشت که با اعلام به مرکز اورژانس ۱۱۵ مرودشت، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که ۳ مصدوم به علت شدت جراحت به بیمارستان انتقال داده شدند.

شعبانی در تشریح حادثه سوم ادامه داد: در حادثه سوم که در محور مرودشت به درودزن محدوده روستای زرگران به وقوع پیوست بر اثر واژگونی خودرو پراید یک نفر مصدوم شد، که مصدوم حادثه، توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شدند.

رئیس مرکز اورژانس شهرستان مرودشت از همه همشهریان درخواست کرد که هنگام رانندگی دقت لازم را داشته که شاهد چنین اتفاق‌های ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار