دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در رودسر راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ابراهیم صفری ، رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان گفت: با افتتاح دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در رودسر، دانشجویان خواهر می‌توانند در سال تحصیلی جدید امسال و از ابتدای مهر ماه تحصیل خود را آغاز کنند.

او افزود: دانشجویان در رشته کارشناسی پیوسته به صورت روزانه مشغول به تحصیل خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری، نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با بیان اینکه تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش از دغدغه‌های مجلس است، گفت: راه اندازی این دانشگاه قدمی مناسب برای رشد علمی منطقه و تقویت آموزش فرزندان این مرز و بوم است، زیرا تربیت معلمان پایه گذاری تربیت نسل آینده این کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی، امام جمعه رودسر هم در این مراسم با بیان اینکه در اسلام، نقش و جایگاه معلم بسیار برجسته و حائز اهمیت است، گفت: دانشگاه باید زمینه ساز تربیت انسان‌هایی عالم و فرهیخته باشد تا خروجی آن ساخت جامعه‌ای عالم بر مبنای دین باشد.

محمد مهدی مظفری، فرماندار شهرستان رودسر هم در این مراسم با تقدیر از تلاشگران عرصه علم گفت: شهرستان رودسر از ظرفیت‌های بالایی برای توسعه فضا‌های علمی و آموزشی برخوردار است و در این راستا گام‌هایی خوبی برداشته شده که یکی از آنان راه اندازی همین دانشگاه است.

پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در ۳ واحد ساختمانی خیر ساز با زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.