‍ سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین با حضور مسئولین شهرستانی و استانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان؛ میرزابیگی نایینی معاون فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن تقدیر  از زحمات  بشیر حمیدی گفت: این برادر عزیزمان در دوران خدمت در شهرستان نایین منشا برکات و خدمات ارزنده‌ای در حوزه ورزش و جوانان بود و همچنین به نیابت از فرماندار شهرستان مهندس نصرتی نیز از زحمات   حمیدی تقدیر می‌کنم.

معاونت فرمانداری شهرستان نایین خاطر نشان کرد: تغییرات در ادارات و مسئولین امری طبیعی است و گهگاهی برای اینکه از پتانسیل و ظرفیت‌های سایر افراد استفاده شود به ناچار تغییر انجام می‌شود و در این راستا نیز ضمن تبریک و خیر مقدم خدمت  رامیار امیدواریم با تجارب ارزنده و نیروی جوانی که در وجود او سراغ داریم منشا خیر و برکت و ارتقا ورزش شهرستان نایین باشند.

میرزابیگی در پایان گفت: امیدواریم  رامیار با هماهنگی با مجموعه مدیریت شهرستان خصوصانماینده  مردم در شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت او برای پیگیری در مرکز کشور بتوانند در ارتقائ ورزش و امور جوانان شهرستان گام بردارند.

شایان ذکر است روح الله رامیار سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین، سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان نطنز را در کارنامه خود دارد.

این جلسه با حضور میرزابیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شاه علی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و نبی زاده مسئول امورهماهنگی شهرستان‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار