حجت الاسلام آقا ملایی گفت: نباید انتخابات را به مسائل خارجی و برجام پیوند زد این نوع نگاه و اقدام اساسا معقول و منطقی نیست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به موانع تولید در کشور گفت: برای رفع موانع تولید باید همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان باید مشارکت کنند.

حجت الاسلام آقا ملایی بر وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین دستورات اسلام دعوت به تعامل و وحدت و همکاری است همه باید هم صدا ، یکپارچه و همدل  مشارکت کنند ما رقیب نیستیم ما دوست هستیم.

حجت الاسلام آقا ملایی بیان داشت :الحمدلله وحدت و همدلی خوبی در شهرستان فهرج وجود دارد  ،شیعه ، سنی و مسئولان همه در کنار هم هستند سلیقه‌های متفاوت وجود دارد، اما باید همه دست به دست هم دهند برای پیشرفت این شهرستان و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان فهرج به مدیران توصیه کرد  به روستا‌ها بروند و پای صحبت مردم بنیشنند.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: ما از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد گرفته ایم مرد میدان باشیم ما یاد گرفته ایم در بحران‌ها فرصت‌هایی است که در خود فرصت ها نیست.

او  به ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  ایجاد وحدت بود و با وحدت ،همدلی و استفاده از نیرو‌های کشور‌های اسلامی شیعه و سنی  توانست سوریه را از چنگال داعش بیرون بکشد و باید از این مدیریت درس بگیریم.

او همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات  اظهار داشت: نباید انتخابات را به مسائل خارجی و برجام پیوند زد این نوع نگاه و اقدام اساسا نه معقول  می باشد و نه منطقی است .

خطیب جمعه فهرج همچنین اظهار کرد: تشدید مشکلات معیشتی و اقتصادی که به تحقیر مردم عزتمند منجر شده است نتیجه ملموس پیوند زدن سیاست خارجی به انتخابات است.

امام جمعه فهرج همچنین از طبخ و توزیع ۵ هزار پرس غذا بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و خواستار مشارکت خیران در این زمینه شد.

نباید سیاست خارجی را به انتخابات پیوند بزنیم

نباید سیاست خارجی را به انتخابات پیوند بزنیم

نباید سیاست خارجی را به انتخابات پیوند بزنیم

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار