استاندار زنجان گفت: صدا و سیما با اجرای پویش زنجان همدل در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سنگ تمام گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: در این شرایط سخت مردم همنوعان خود را فراموش نکرده اند و افزایش تعداد زندانیانی که در ۲ سال اخیر آزاد شده اند بیانگر آن است که مردم و خیران همیشه در کار خیر پیشقدم هستند.


او با بیان اینکه مدیران نیز باید در پویش زنجان همدل نقش موثری داشته باشند، افزود: کارمندان بخش خصوصی و دولتی می‌توانند داوطلبانه در این پویش مشارکت کنند و شرکت‌های بزرگ تولیدی که در استان زنجان برای حل مشکلات آن‌ها دولت و قوه قضائیه اقدامات موثری انجام داده اند الان فرصت مناسبی است که بیایند و در این طرح خداپسندانه مشارکت فعال و جدی داشته باشند.


او با قدردانی از فعالیت‌های موثر صداوسیما در انعکاس عملکرد خدمتگزاران دولت در استان زنجان، افزود: راه اندازی پویش زنجان همدل در ۲ مرحله اقدام شایسته و بی سابقه‌ای بود و با این اطلاع رسانی می‌بینیم روز به روز بر میزان کمک‌های مردمی افزوده می‌شود.


استاندار زنجان بابیان اینکه پارسال  ۲۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان زنجان با دست‌های سخاوتمند خیران و گذشت شاکیان آزاد شدند، گفت: در مرحله اول پویش زنجان همدل نیز ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.