مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی از اتمام طراحی و نصب ویترین‌های موزه دفاع مقدس تبریز از سوی این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حمزه زاده مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی در بازدید از  موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس تبریز به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در راستای مستندسازی و معرفی بیش از پیش رزمندگان همیشه جاوید استان و آثار بجا مانده آن‌ها در حال آماده‌سازی است، گفت: میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی نیز به دنبال اهداف و وظیفه ذاتی خود طراحی ویترین‌سازی این موزه ارزشمند را بر عهده گرفته است.

او گفت: در این راستا تعداد ۳۳ ویترین استاندارد در این موزه طراحی و نصب شده است که با توجه به ویژگی منحصر به فرد موزه دفاع مقدس تبریز و نگهداری از آثار مربوطه، ۱۳ ویترین دیواری کف تا سقف و ۲۰ ویترین پورتال ایستاده اتوماتیک دارای سیستم تهویه هوا طراحی و در محل این موزه نصب شدند.

حمزه زاده از اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در راستای گردآوری، مستندسازی و برپایی موزه ارزشمند دفاع مقدس با هدف آشناسازی فرهنگی جامعه با دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار