معاون اداره کل راهداری استان کرمان گفت: طی پارسال بیش از ۵۶۰ کیلومتر روکش و آسفالت حفاظتی در محور‌های شریانی، اصلی و فرعی استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طی پارسال عملیات اجرایی حدود ۵۳۰ هزار متر درزگیری رویه آسفالت در محور‌های مواصلاتی حوزه شمال استان با کمک شرکت‌های پیمانکار و گا‌ها با استفاده از توان فنی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه انجام شده است که این اقدام تاثیر در خور توجهی در به تاخیر افتادن تخریب رویه آسفالت راه‌ها دارد.

او تصریح کرد: برای بهسازی روکش آسفالت محور‌های برون شهری استان، عملیات لکه گیری ۱۹۰ هزار مترمربع نیز در محور‌های شریانی و اصلی با استفاده از توان نیرو‌های راهداری استان انجام شده است که به نوبه خود از جمله اقدامات صرفه جویی حوزه راهداری قلمداد می‌شود.

عراقی زاده طول کل انواع راه‌های استان کرمان را ۱۸ هزار و ۲۰۶ کیلومتر عنوان کرد و افزود: از این مجموع، ۹ هزار و ۲۶۸ کیلومتر راه‌های آسفالته، ۸ هزار و ۹۳۸ کیلومتر راه‌های خاکی، ۲ هزار و ۸۲۳ کیلومتر راه‌های شریانی، هزار و ۷۲۳ کیلومتر بزرگراه و ۵۶ کیلومتر آزادراه است که این راه‌ها با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل سخت کوش حوزه راهداری استان نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار