مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی درباره وقوع رگبار، رعد و برق، تگرگ و طغیان رودخانه‌ها در استان آذربایجان شرقی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان آذربایجان شرقی تردد نکردن در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب و تحکیم سازه‌های موقت و سست از توصیه‌های مهمی است که باید مردم به آن‌ها توجه کنند.

او افزود: احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، صاعقه و برق گرفتگی، احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد، وزش باد شدید موقتی و شکسته شدن شاخه درختان از جمله خطراتی است که مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی را تهدید می‌کند.

هنربر گفت: شهروندان با توجه به تداوم رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید و بارش تگرگ در روز‌های آینده از تردد‌های غیرضروری خودداری و از توقف در کنار رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کوهنوردی خودداری کنند.

بارش باران شدید و تگرگ در مناطق مختلف آذربایجان شرقی از بعد از ظهر دیروز موجب آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر شد.

کارشناسان اداره کل هواشناسی هم درباره بارش شدید باران و تگرگ و سیلابی شدن معابر در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی تا ۳ روز آینده هشدار داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.