رئیس پیشین ستاد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد توافق‌های عادی سازی روابط نتوانسته مسأله فلسطین را حل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، عاموس یادلین، رئیس پیشین ستاد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه در سخنانی به بی تأثیر بودن توافق‌های عادی سازی روابط در حل مسأله فلسطین اذعان کرد.

عاموس یادلین در سخنانی گفت: مسأله فلسطین همچنان باقی است و با وجود توافقنامه‌های عادی سازی روابط از بین نرفته است.
او همچنین با اشاره به اینکه اوضاع ممکن است هر لحظه وخیم شود، گفت: جوانان فلسطین در انتفاضه دوم نبوده اند و همین مسأله می‌تواند سبب شود تا آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی تحریک شوند.

او همچنین مدعی شد: مسجد الاقصی اکنون نشانگر محل تنش هاست؛ اما بشکه باروت این تنش‌ها در غزه است.

روز گذشته خالد مشعل، رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین، در گفتگو با رادیو الاقصی در خصوص وقایع مسجد الاقصی گفته بود اقدامات مردم قدس قهرمانانه است و آنان به این وسیله، نبردی ملی را رقم می‌زنند و هیچ کس نباید از مسئولیت خود شانه خالی کند.

او در ادامه تصریح کرده بود: امشب تماس‌های فوری با سازمان‌ها و انجمن‌های بین‌المللی گرفتم تا مخالفت خود را با آنچه که در قدس در حال رخ دادن است اعلام کرده و با مردم مقاوم این شهر اعلام همبستگی کنم.

این در حالی است که در پی یورش صهیونیست‌ها به صحن‌های مسجد الاقصی و نیز حملات آن‌ها به محله الشیخ جراح در قدس اشغالی که در آستانه روز جهانی قدس صورت پذیرفت، کشور‌های عربی و اسلامی این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. همچنین احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب یورش صهیونیست‌ها به صحن‌های مسجد الاقصی و حمله به فلسطینیان بی پناه با بمب‌های صوتی، گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی را محکوم و اعلام کرد: این حمله احساسات مسلمانان را در سراسر جهان مخدوش کرد و سیاست عامدانه اسرائیل در تنش زایی را نشان داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار