حجت الاسلام سبزی گفت: طرح مجلس برای احداث سالانه یک میلیون مسکن موجب رونق صنایع زیردستی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام سبزی نماینده ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به   طرح دو فوریتی رونق تولید مسکن مجلس گفت: در این طرح سالانه یک میلیون مسکن در کشور احداث خواهد شد.

حجت الاسلام سبزی افزود: بیش از یکصد صنعت زیردستی حوزه مسکن فعالیت می‌کنند که همزمان با اجرایی شدن این طرح موجب حرکت و رونق این صنایع زیردستی خواهد شد و اتفاق خوبی را در کشور شاهد خواهیم بود.

او با اشاره به اقدام ملی مسکن در شهرستان ساوه گفت: روند احداث طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان به صورت جهادی از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

نماینده ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از نیاز‌های اصلی مردم تامین مسکن است که امیدواریم با پیگیری اختصاص اراضی ۹۰ هکتاری در شهر ساوه، بتوانیم مشکل تهیه این نیاز اساسی را برای اقشارمختلف در ساوه مرتفع نماییم.

مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی هم گفت: سهمیه‌ی ابلاغی طرح اقدام ملی مسکن برای استان مرکزی ۲۱ هزار ۸۰۰ واحد در نظر گرفته شده که از این واحد‌ها، ۱۲ هزارو ۴۰۰ واحد در شهر‌های جدید امیر کبیر و مهاجران وحدود ۸ هزار واحد مابقی هم در سایر شهرستان‌های استان مرکزی در حال احداث است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.