سخنگوی حماس پس از هدف قرار گرفته شدن کودکان در غزه اعلام کرد دشمن صهیونیست باید در محاسبات خود بازنگری کند تا معادله درگیری را به خوبی دریابد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به هدف قرار گرفته شده کودکان در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

او گفت: دشمن اشغالگر وقتی در برابر اراده مقاومت شکست خورد جنگ را به سمت کودکان غزه و مناطق مسکونی تغییر داد.

برهوم افزود: مجدداً تأکید می‌کنیم که از معادله بمباران در برابر بمباران با تمام قوا علیه دشمن صهیونیست عقب نشینی نخواهیم کرد. دشمن باید در محاسبات خود تجدید نظر کند.

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز ساعتی قبل به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت تداوم حملات خود به فلسطینیان، به رویارویی با متجاوزان ادامه خواهند داد.

«صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش روز گذشته تاکید کرد که قدس بنای وجودی ماست و اشغالگران نمی‌دانند که آن برای ما همه چیز است و برای محافظت از آن مجاهدانمان را از سراسر دنیا جمع می‌کنیم.

او اضافه کرد: رژیم اشغالگر در قدس با آتش بازی می‌کند و بر لبه خطر حرکت می‌کند. درگیری بر سر قدس درگیری بر سر مقدسات است و همه ملت‌ها در آن شرکت خواهند کرد. دست‌اندازی به قدس بازی با آتش است و سر اشغالگران را می‌سوزاند، حمله به قدس آغاز نبردی است که در آن اشغالگران از بین خواهد رفت.

به دنبال پایان ضرب الاجل گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس به صهیونیست‌ها برای توقف حملات خود به فلسطینیان و هتک حرمت مسجدالاقصی، حملات کوبنده مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها آغاز شد و درگیری‌های میان طرفین تشدید شد.

در تجاوزگری‌های تروریستی رژیم صهیونیستی تاکنون ۳۰ فلسطینی در نوار غزه و قدس شهید و بیش از ۳۰۰ فلسطینی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار