فرمانده گروه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:همه ما باید قدردان زحمات سربازان عزیز در پست‌های دیده‌بانی و مناطق دور دست باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ طغرلی، فرمانده گروه پدافند هوایی کرمان در جمع سربازان وظیفه این گروه پدافندی گفت: پدافند هوایی امروز به عنوان خط مقدم دفاع از آسمان امن کشور، به صورت شبانه‌روزی و مداوم در حال فعالیت است و پست‌های دیده‌بانی یکی از ارکان اساسی این دفاع و مجاهدت شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به اینکه دیده‌بانی و رصد هوایی آسمان کشور یک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است، تصریح کرد: دشمن از کوچک‌ترین غفلت ما در حوزه پدافند هوایی استفاده خواهد کرد و هوشیاری و دقت سربازان دلیر و شجاع پست‌های دیده‌بانی قابل تحسین و مایه مباهات است.

فرمانده گروه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان زحمات سربازان عزیز در پست‌های دیده‌بانی و مناطق دور دست باشیم، گفت: دیده‌بانی، مجاهدت بی‌وقفه در راه پایبندی به ارزش‌ها و ممکن است در این مسیر مقدس سختی‌ها و مشکلاتی هم وجود داشته باشد که با همدلی، تلاش مجاهدانه و توکل بر خدا بر آن مسلط خواهیم شد.

گفتنی است؛ در این دیدار صمیمی، سربازان حاضر در پست‌های دیده‌بانی توسط فرمانده گروه پدافند هوایی کرمان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار