مدیرکل امور زندان‌ های استان زنجان از مشارکت ۱۳ هزار و ۴۰۰ زنجانی در پویش زنجان همدل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جوادی مدیر کل امور زندان‌های استان زنجان گفت: ۱۳ هزار و ۴۰۰ زنجانی در پویش زنجان همدل مشارکت کردند.

او  با بیان اینکه از زمان مبعث رسول اکرم (ص) تا امروز با ایده خلاقانه مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان پویش زنجان همدل به راه افتاد و مردم سخاوتمند زنجان ۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به حساب ستاد دیه استان زنجان واریز کردند افزود: برنامه ریزی شده تا ۸۸ زندانی جرایم غیر عمد با کمک‌ های مردمی حمایت های ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد شوند که تا به امروز ۷۳ زندانی آزاد شده و به جمع خانواده بازگشتند.

 مدیرکل زندانهای زنجان ادامه داد: اقدامات لازم برای آزادی دیگر زندانیان در دست اجرا است .

او با بیان ابنکه مردم استان زنجان ثابت کردند زنجان دیار کریمان است و به لحاظ جمعیت و وسعتی که زنجان دارد این میزان کمک نقدی در مقایسه با سایر استان‌های برخوردار کم نظیر است گفت: مردم می‌توانند در روز‌های آینده نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک‌های خود را به ستاد دیه پرداخت کنند.

 او از همه مردم سخاوتمند استان زنجان و به ویژه مدیرکل و کارکنان خدوم و زحمت کش صدا و سیمای مرکز زنجان که در این پویش ابتکاری شرکت کردند بسیار قدر دانی کرد.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.