خطیب جمعه امین شهر:

موشک‌های غزه لرزه بر تن اسرائیل غاصب انداخته اند/ آمریکا با ایجاد فاجعه خونبار مدرسه ای در افغانستان حضور خود را توجیه می کند

حجت الاسلام فلاحی گفت: جریان مقاومت هم اکنون قوی شده و با موشک‌های خود لرزه بر تن اسرائیل غاصب انداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام عباس فلاحی، خطیب جمعه امین شهر با تاکید بر تقوای الهی و تبریک ایام عید سعید فطر به فضیلت های سوره یس  برای دفع بلا‌های دنیا و آخرت، برآورده شدن حاجات  و شفای مریض اشاره کرد. 

او در ادامه افزود: دشمنان اگر مرد هستند، وارد میدان شوند نه اینکه خون کودکان و زنان را به ناحق بریزند. جریان مقاومت هم اکنون قوی شده است گذشت زمانی که با سنگ با دشمن مبارزه می‌کردند و امروز موشک‌های غزه لرزه بر تن اسرائیل غاصب انداخته اند ،حضرت امام (ره) فرمودند اسرائیل باید از بین برود و ان شاءالله به فضل الهی از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام  فلاحی تصریح کرد:معامله قرن و عادی سازی ارتباط با اسرائیل، زوال آنها را به تاخیر نخواهد انداخت و ما  از جبهه مقاومت ومردم مظلوم فلسطین حمایت کرده وجنایات رژیم کودک کش اسرائیل رامحکوم می کنیم.

او ادامه داد: جنایتگران داعشی‌ و آمریکایی‌ در افغانستان فاجعه خونباری را در منطقه شیعه نشین رقم زدند، پشت این جنایت داعش وآمریکا هستند که این روز‌ها باید به ناچار افغانستان را ترک کنند و با ایجاد این حوادث تلخ وناامنی قصد دارند حضور خود را توجیه کنند واز سوی دیگر از مردم مظلوم افغانستان نیز انتقام بگیرند.

خطیب جمعه امین شهر گفت:ما ضمن محکوم کردن این جنایت ،انزجار وتنفر خود را از عاملان این فاجعه که دشمنان اسلام و استکبار جهانی هستند اعلام می‌داریم.

او در ادامه به انتخابات۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود: حضور ومشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای بسیار با اهمیت است؛ و باید حماسه ای دیگر خلق شود همچنین در انتخابات پیش رو انتخاب فردی مومن، متعهد، انقلابی ،جهادی سرشار از امید، معتقد به توانمندی‌های داخلی با بکار گیری  جوانان انقلابی و جهادی مدنظر باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار