رئیس سابق برنامه فضایی رژیم صهیونیستی و دانشمند موشکی این رژیم در حملات اخیر به شدت زخمی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه تایمز اسرائیل، رئیس سابق برنامه موشکی رژیم صهیونیستی در پی درگیری‌های اخیر در فلسطین اشغالی به شدت زخمی شد.

بر اساس این گزارش، «آوی هار اون» (Avi Har-Even) رئیس سابق برنامه موشکی رژیم صهیونیستی که در رسانه‌های صهیونیستی از او با عنوان «دانشمند موشکی» نیز یاد می‌کنند، در تحولات اخیر میان رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مقاومت به شدت زخمی شد. او که از دریافت کننده‌های «جایزه اسرائیل» (جایزه‌ای که به افراد با دستاورد‌های علمی در رژیم صهیونیستی داده می‌شود) نیز هست و ۸۴ سال دارد، پس از استنشاق دود ناشی از آتش گرفتن هتل محل اقامت وی در شهر بندری عکا، به بیمارستان منتقل شد و حال وی وخیم گزارش شده است.

طبق اعلام نشریه تایمز اسرائیل، این مقام صهیونیست، پس از بیرون آمدن از ارتش، در سال ۱۹۸۲ مشغول به کار در بخش صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی شد و مسئولیت رهبری تیمی را بر عهده گرفت که مسئولیت توسعه «موشک انداز ماهواره‌ای شاویت» را بر عهده داشت. او در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ مسئولیت آژانس فضایی رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفت.

از سال ۲۰۰۸ وی عضو تحقیق در مرکز مطالعات راهبردی بگین- سادات در سرزمین‌های اشغالی بود.

گفتنی است درگیری‌های فلسطین و اسرائیل از هشتم مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده که این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه حرم شریف قدس و محل شیخ جراح کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه هایشان به اجرا در آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم همه متخصصان هوافضا و اتمی اسراییل بمیرند تا لااقل کمی از جنایاتشون در ترور دانشمندان ما جبران بشه
آخرین اخبار