شهردار شهرکرد گفت: طرح بازیافت زباله توسط شرکت طبیعت پاک زاگرس پس از ۹ سال در شهرکرد اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه تحویل زباله به شرکت طبیعت پاک زاگرس اظهار داشت: باید در یک فرایند کارشناسی با شرکت مربوطه همکاری و از تجارب دیگر شهر‌ها نیز در این زمینه استفاده شود.

او با بیان اینکه شهرک بازیافت نوپا است، گفت: هزینه‌هایی برای طرح بازیافت زباله پیش‌بینی شده است، اما نباید کار به گونه‌ای انجام شود که هزینه‌ها را افزایش دهد، همچنین باید مباحث در صحن علنی شورا و بعد در فرمانداری مطرح و جمع‌بندی نهایی اعلام شود.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با بیان اینکه در تحویل زباله به شرکت مشکلی نداریم، اما باید تناژ و برنامه زمانبندی مشخص شود، اضافه کرد: طی دو هفته باید شرح خدمات ارائه و میزان تناژ زباله مشخص شود.

او با اشاره به حضور زباله‌گرد‌ها در شهر خاطرنشان کرد: شرکت باید نسبت به ساماندهی زباله‌گردان هم توجه ویژه داشته و این معضل در شهر رفع شود.

عبدالغنی تصریح کرد: مباحث زیست محیطی طرح باید بررسی و در جهت تعامل و همکاری دوجانبه آسفالت سایت اجرا شود.

محمدرضا محمدیان سرپرست معاونت خدمات شهری در ادامه جلسه گفت: طرح تحویل زباله به شرکت طبیعت پاک زاگرس ۹ سال است که بلاتکلیف مانده بود چراکه در طرح محل دفن ریجکت‌ها پیش‌بینی نشده بود و خوراک کارخانه که عمده آن در شهرکرد بوده پیش‌بینی نشده بود.

او با بیان اینکه قرار است زباله تامین و به شرکت مذکور تحویل شود، افزود: راه ورودی باید آسفالت شود چراکه مشکلات عدیده‌ای در شهرک بازیافت ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار