مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکنون ۵۰ درصد از هزینه مورد نیاز برای تولید فیلم سینمایی «فرمانروا» نوشته رضا دانش پژوه از نویسندگان و کارگردانان این استان تأمین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه مورد نیاز برای تولید این فیلم سینمایی «فرمانروا» نوشته رضا دانش پژوه از نویسندگان و کارگردانان این استان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده که ممکن است به ۵۰ میلیارد ریال نیز برسد. 

او افزود: این فیلم سینمایی برای تولید در بانک فیلمنامه خانه سینمای ایران ثبت شده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فیلم سینمایی «فرمانروا» قصه سردار سلحشور ایرانی است که مقابل حمله اسکندر مقدونی به ایران تا آخرین نفس مقاومت و ایستادگی کرد. 

پیرسبزی گفت: سال هاست که برخی از کشورهای غربی چهره غیرواقعی از ایران در فیلم های تولیدی خود منتشر کرده اند و این فیلم سینمایی نیز یک حرکت متقابل بوده و در پاسخ به فیلم های ضدایرانی هالیوود است. 

او افزود: این فیلم سینمایی یکی از پرهزینه ترین فیلم ها در سینمای ایران بوده و تاکنون نیز چند سرمایه گذار برای تأمین هزینه تولید آن اعلام آمادگی قطعی کرده اند. 

پیرسبزی بیان کرد: فیلمبرداری این فیلم سینمایی در مکان ها یا لوکیشن های واقعی کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.  

او گفت: علاوه بر برخی بازیگران سینمای ایران چند بازیگر خارجی از کشورهای هندوستان و چین نیز در این فیلم سینمایی حضور داشته و به ایفای نقش می پردازند. 

پیرسبزی افزود: مؤسسه نگار فیلم دنا که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است مجری این پروژه سینمایی خواهد بود. 

او بیان کرد: پخش جهانی این فیلم سینمایی را یک شرکت معتبر هندوستانی بر عهده خواهد داشت. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.