رئیس جمهور روسیه نسبت به هر گونه تجاوز به تمامیت ارضی این کشور هشدار شدید الحنی داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به هرگونه تجاوز خارجی به تمامیت ارضی این کشور هشدار داد.

بر این اساس، پوتین گفت: اقدامی که همواره شاهد آن هستیم این است که با قدرت گرفتن ما برخی می‌کوشند مانع از توسعه روسیه شوند. آن‌ها تلاش دارند ما را گاز بگیرند و یا تکه‌ای از ما را جدا کنند. هر طرفی که قصد چنین کاری دارد باید بداند ما دندان هایش را خرد می‌کنیم تا هرگز نتواند گاز بگیرد.

وی افزود: قدرت ارتش روسیه و توسعه آن تضمین پیروزی ماست و هیچ کشوری نباید تصور تسخیر بخشی از قلمرو ما را به ذهنش راه دهد.

اظهارات پوتین در حالی مطرح می‌شود که پیشتر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به مسکو درباره فعالیت هایش در قطب شمال هشدار داد. همچنین پس از انضمام شبه جزیره کریمه به خاک روسیه در سال ۲۰۱۴، مقامات غربی بار‌ها نسبت به تمامیت ارضی این کشور به مداخله پرداخته اند. مقامات مسکو بار‌ها اعلام کرده اند درباره امنیت ملی خود با هیچ کشوری مماشات نخواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پوتین با چه چیز دندانها را خرد میکند دندانهای آنها مصنوعی است فورا دندان مصنوعی سر جایش میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا کدوم کشور احمقی می خواد به روسیه حمله کنه اونم توی این گرونی دندون پزشکی و دندون سازی که هر کدام از دندونها رو با چندین دینار کویت محاسبه می کنند اگه بخوای یه دندون شکسته رو درست کنی باید بری چندین دینار کویتی بدی عکس رادیولوژی کل فک و دندان بگیری و برای عصبکشی کردن و پرشون کنی و شکستگیها رو ترمیم کنی وا مصیبتا باید بری وام نزولخوری از بانکهای نزولخور بگیری تا آخر عمرت بری قسط بدی اونم بری به جنگ روسها که دندون خورد می کنن اگه کشوری خواست به روسیه حمله کنه باید قبلش دندوناشون رو بیمه تکمیلی و بیمه حوادث کنن تا بعد برای درمان و ساخت دندانهاشون به مشکل بر نخورن احتمالا جنگ اگه سخت بشه روسها چشم در میارن کلا رو صورت کار میکنن و ضرباتشون رو بیشتر به صورت متجاوزین می زنند کلا صورت تون رو بیمه تکمیلی و حوادث کنید در جنگ با روسها بلا بدور چه شود !!! . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار