مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انواع سمم و کود شیمیایی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از عرضه انواع انواع سم و کود شیمیایی قاچاق توسط افرادی در شهرستان ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدپورگفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از واحد‌های صنفی آنان ۸۷۰ قوطی انواع سم و کود شیمیایی قاچاق کشف شد.

او ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ضمن تحویل کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان سارق را در حین سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی خود شناسای و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکارگفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی بخش کلوده با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی را در یکی از محور‌های روستایی شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل‌های اطراف شهرستان محمودآباد به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، کشف شد.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار