قطع برق در اولین روز از خرداد ماه ۱۴۰۰ در بیشتر مناطق اهواز شهروندان را کلافه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زمزمه‌های کاهش آورد آب در سد‌ها و احتمال وقوع خاموشی‌های ناخواسته در استان خوزستان همزمان با گرم شدن زودهنگام هوا از ماه‌های قبل تاکنون به گوش می‌رسد.

گویی مسئولان با ارائه آمار و ارقام از میزان ذخیره آب پشت سد‌های خوزستان، مردم را برای تابستانی گرم همراه با وقوع خاموشی‌های پی در پی آماده می‌کردند، ضمن اینکه همه را به صرفه جویی در مصرف برق، پرهیز از استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق، استفاده از عایق‌ها و پوشش‌های مناسب برای جلوگیری از خروج هوای سرد و استفاده از لوازم سرمایشی استاندارد و کم مصرف دعوت می‌نمایند.

پس از اینهمه احتمال و هشدار برای در پیش داشتن تابستانی گرم و البته سخت، امروز یکم خرداد در بیشتر مناطق اهواز خاموشی رخ داد و سبب آزار و کلافگی شهروندان شد، بطوریکه از حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، اما نکته قابل تامل این است که مسئولان زیربط حتی حاضر به پاسخ دادن به تماس‌ها نشدند و علت این اتفاق را تا به این لحظه اعلام نکرده اند.

مردم استان خوزستان و اهواز امیدوارند با برنامه ریزی‌ها و اندیشیدن تمهیدات لازم از سوی مسئولان و البته همکاری عموم افراد جامعه اعم از ادارات، شرکتها، سازمان‌ها و کسبه و بازاریها، روز‌های سخت و داغ تابستان را به آسانی پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار