سوابق اجرایی و زندگی‌نامه داوطلبان ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بهتر بشناسیم.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ده روزه شورای نگهبان برای احراز صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دوشنبه سوم خرداد به پایان رسید و امروز سه شنبه این اسامی توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت شدند.

اسامی داوطلبان احراز صلاحیت‌شده به شرح زیر است:

سعید جلیلی؛ محسن رضایی؛ سید ابراهیم رئیسی؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی؛ علیرضا زاکانی؛ عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده

زندگی‌نامه و بیوگرافی سیدابراهیم رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در ۲۳ آذرماه سال ۱۳۳۹ در محله نوغان شهر مشهد دیده به جهان گشود. وی علاوه بر تحصیلات سطح عالی حوزوی، دارای مدرک دکتری در رشته فقه و حقوق خصوصی است. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی فعالیت قضایی خود را در سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به عنوان دادستان کرج منصوب شد و به طور همزمان از سال ۶۱ دادستانی شهر همدان را نیز بر عهده داشت. در سال ۱۳۶۴ به عنوان جانشین دادستان انقلاب انتخاب و از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ نیز به عنوان دادستان استان تهران به فعالیت پرداخت. 

سید ابراهیم رئیسی

از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۳ ریاست سازمان بازرسی کل کشور و از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۹۳، معاون اول قوه قضائیه بود. در دوره چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم استان خراسان جنوبی به این مجلس راه یافت و از سال ۱۳۹۳ تا اواخر سال ۱۳۹۴ نیز دادستانی کل کشور را برعهده داشت. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ به تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد و در سال ۱۳۹۷ با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان هفتمین رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد و هم اکنون نیز در این سمت مشغول به فعالیت است. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، پیش از این در عرصه رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ حضور داشته است.

زندگی‌نامه و بیوگرافی محسن رضایی

محسن (سبزوار) رضایی میرقائد، مشهور به محسن رضایی در ۱۸ شهریور ۱۳۳۳ در روستای بنه‌وار بابا احمد، از توابع شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان متولد شد. وی دارای مدرک دکتری اقتصاد از دانشگاه تهران است. محسن رضایی در سال ۱۳۶۰ از سوی حضرت امام به عنوان پنجمین فرمانده کل سپاه پاسداران منصوب شد و تا شهریور ۱۳۷۶ در این سمت باقی ماند. دو دانشگاه امام حسین (ع) و بقیهالله (عج) در زمان مسئولیت محسن رضایی در سپاه پاسداران تأسیس شده است.

محسن رضایی

وی در سال ۱۳۷۶ از سمت خود استعفا داد و پس از قبول استعفای وی توسط رهبر معظم انقلاب، به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد و هم اکنون نیز در این سمت مشغول به فعالیت است. محسن رضایی، پیش از این در سه دوره رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری نهم در سال ۱۳۸۴، دهم در سال ۱۳۸۸ و یازدهم در سال ۱۳۹۲ حضور داشته است.

زندگی‌نامه و بیوگرافی عبدالناصر همتی

عبدالناصر همتی متولد ۱۳۳۷ در شهرستان کبودرآهنگ است. همتی دارای مدرک تحصیلی دکتری اقتصاد از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. همتی از سال ۵۹ تا ۷۳ در سازمان صداوسیما خدمت کرد. او در فاصله سال‌های ۶۴ تا ۶۷ رئیس واحد مرکزی خبر، از سال ۶۷ تا ۶۸ مدیر پخش اخبار و از سال ۶۸ تا ۷۳ معاون سیاسی رسانه ملی بود. عبدالناصر همتی از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵ طی سه دوره به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس شورای عالی بیمه فعالیت کرد. او همچنین در حد فاصل سال‌های ۸۰ تا ۸۵ عضو کمیته اقتصادی شورای عالی امنیت ملی بود.

عبدالناصر همتی

همتی از سال ۸۵ تا ۹۲ مدیرعاملی بانک سینا را برعهده داشت و در سال ۹۲ با پیشنهاد علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران شد. پس از این او مجدداً از سال ۹۵ تا تیر ۹۷ به ریاست کل بیمه مرکزی ایران منصوب شد. همتی تیرماه ۹۷ به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در چین معرفی شد، ولی با کنار رفتن، ولی الله سیف از سمت ریاست کل بانک مرکزی به جای پکن عازم ساختمان بانک مرکزی شد. عبدالناصر همتی اولین بار است که وارد عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.

زندگی‌نامه و بیوگرافی علیرضا زاکانی

علیرضا زاکانی در ۱۲ اسفند ۱۳۴۴ در جنوب تهران به دنیا آمد. وی دارای دکترای پزشکی و متخصص پزشکی هست‌های و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در مرکز پزشکی هسته‌ای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و بیمارستان دکتر شریعتی خدمت کرده است.

علیرضا زاکانی

زاکانی در اواخر سال ۱۳۷۷ مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران و از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ مسئولیت سازمان بسیج دانشجوئی کشور را بر عهده داشته است. وی سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ادوار هفتم؛ هشتم و نهم را از حوزه انتخابیه تهران در کارنامه کاری خود دارد. زاکانی هم اکنون نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است.

زندگی‌نامه و بیوگرافی محسن مهرعلیزاده

محسن مهرعلیزاده متولد ۱۳۳۵ در مراغه آذربایجان شرقی است. وی دارای مدرک دکترای اقتصاد مهندسی از دانشگاه تیلبرگ در کشور هلند است. عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت سایپا؛ مدیر صنعتی و بهره برداری گروه خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ معاون صنعتی و بهره برداری وزیر صنایع سنگین و عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و معاون وزیر صنایع طی سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۹ از جمله سوابق اجرایی محسن مهرعلیزاده در دهه شصت است.

محسن مهرعلیزاده

در دهه ۷۰ نیز، ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان عمران کیش؛ معاون امور نیروگاه‌های سازمان انرژی اتمی؛ و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شاهد و استانداری خراسان را طی سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ را در کارنامه کاری خود دارد. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ و انتصاب وی به ریاست فدراسیون بینالمللی ورزش‌های زورخان‌های در سال ۱۳۸۳ از دیگر سوابق اجرایی اوست. وی همچنین، طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷، به مدت یک سال استاندار اصفهان در دولت دوازدهم بود. محسن مهرعلیزاده پیش از این در عرصه رقابت‌های نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۴ حضور داشته است.

زندگی‌نامه و بیوگرافی سعید جلیلی

سعید جلیلی ۱۵ شهریور ۱۳۴۴ در شهر مشهد مقدس متولد شد و دارای مدرک دکتری معارف اسلامی علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. سعید جلیلی در سال ۱۳۶۸ تصدی ” ریاست اداره بازرسی وزارت امور خارجه” را بر عهده گرفت و به مدت ۷ سال در این سمت باقی ماند و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ نیز به عنوان معاون اول اداره آمریکا در وزارت امورخارجه فعالیت کرد. طی سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ مدیریت بررسی‌های جاری دفتر رهبر معظم انقلاب را بر عهده داشت و در سال ۱۳۸۴ نیز معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شد.

سعید جلیلی

جلیلی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ نیز دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشور‌های غربی بود. وی در سال ۱۳۸۷ به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی انتخاب و از سال ۱۳۹۲ نیز به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمده است. از سال ۱۳۹۳ تاکنون نیز به عنوان عضو شورای راهبردی روابط خارجی فعالیت کرده است. سعید جلیلی، پیش از این در عرصه رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۲ حضور داشته است.

زندگی‌نامه و بیوگرافی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۰ در فریمان؛ پزشک و سیاستمدار اصولگرای ایرانی و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مشهد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی می‌باشد. وی پیشتر در دورهٔ هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعالیت می‌کرد و در دوره نهم و دهم به عنوان دبیر عضو هیئت رئیسه مجلس بود. او از زمان تشکیل جبهه پایداری، به عضویت این حزب درآمد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی

قاضی‌زاده دانش‌آموخته دکتری پزشکی (جراح گوش، حلق و بینی) است و پیش از نمایندگی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان را برعهده داشت. وی در فاصله سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳ سخنگوی جبهه پایداری بود. او پسر عموی سید حسن قاضی‌زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت دولت یازدهم و دوازدهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۸:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
به نظرم رئیسی بهترین برنامه را برای اداره کشور دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۱:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
یعنی این کانیدها رو آدم میبینه یاد داستان از گل بهتر غضنفر میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
در سایت قسمتی درست کنید که صحبت های مختلف هر کاندیدا را جدا بتوانیم راحت دسترسی پیدا کنیم. مثلا تمام صحبت های مهر علیزاده جدا قابل دسترسی باشد هر کاندیدا همینطور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
تا 1404 با عبدالناصر همتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
رای من فقط ابراهیم رئیسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
تا 1404 با محسن مهرعلیزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
تا 1404 با سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
من فقط حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
من حامی دکتراحمدی نژادم ولی مطمنابه آقای سیدابراهیم رییس السادات رای میدم بخاطرمردم مظلوم ورنج کشیده وطنم بااینکه آقای دکتراحمدی نژادردصلاحیت شدن ولی بازهم یک تارموی گربه وطنم روبه دشمنان داخلی وخارجی نمیفروشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
تا 1404 با محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
رهبرم سیدعلی
۱۶:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
بعنوان یک جوان بلوچ نظرمو میگم❤آهای اونایی که میگین رئیسی خوب نیست ان شاءالله به کوری چشم همه تون این پست و مقام به حقدارش یعنی آقای رئیسی میرسه
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۱:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
من قطعاً رای می دهم.
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۱:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
درود بر شورای نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
چقدر حق انتخابمون زیاده.... واقعا که... من فرد اصلح رو پیدا نمیکنم در بین گزینه های بالا... آخه خدایا در این شرایط چه کنیم؟...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
همه اینایی که کامنت گذاشتن و هرکدوم سنگ یه نفر ازاین کاندیدارو به سینه ش میزنه،همشون قراره بعد رای اوردن فرد مورد نظرشون پول بگیرن. بخاطر اینه افتادن به جون هم.
عوض اینکه پشت هم باشیم و باهم یه صدا باشیم،هرکدومتون افتادین وسط سنگ یکی ازاینایی که هیچ به فکرمون نیستنو به سینه میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
خدا رو شکر مسببین وضع فعلی که کشور رو به دره بردن رد صلاحیت شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رد صلاحیت با احراز اینا با هم فرق فکوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
نگران نباشید مردم پشت انقلاب رو خالی نمیکنن بلخره یکی از این هفت نفر رییس جمهور میشه ولی بداد مرد برسید واقعا پشت مردم رو خالی نکنید گرانی رو به حداقل برسونید بذارید از این که هست بیشتر بشه تورم خیلی بالاست کارخونه ها رو رااندازی کنید به جوان ها کار بدید بیکاری بیداد میکند 20 میلیون جوان بیکار داریم که نه خونه دارن نه سرمایه
Iran (Islamic Republic of)
مهران پیراسته نیک
۲۲:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
ما اصفهانی‌ها به آیت الله سید ابراهیم رئیسی السادات رأی می‌دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رای بلوچستان هم آقای رئیسی عزیزه ✌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
از این هفت نامزده انتخاباتی ریاست جمهوری شاید همتی بیشترین ارا رو کسب کنه شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
همتی آخری میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
شایدم
Canada
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
اول باید قانونی باشد که رییس جمهوری نتواند بیش از دو بار کاندید شود .
اگر اینطور باشه .میشه سلطانی
بعد هم کسی که کارایی در چند دهه نداشته
نتواند کاندید بشه
تنها کسی که کارایی بالایش را همه دیده اند
دستگیری دزدان .گشایش کارخانه ها که بخاطر واگذاری به نااهل بسته شده یا ورشکسته شده بود .به رونق انداختند
جناب رییسی با استفاده از نخبگان جوان و دلسوز و متدین و اخلاق مدار
تمام مشکلات را با توکل به خدا برطرف خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
رای فقط آقای رییسی
تمام!
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۶:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
سید ابراهیم رئیسی کارنامه خوبی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
مرد عدالت فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط محمود کبیر
Canada
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
انگاری ضبط قدیمی میمانی که گیر کرده
احمدی نزاد .حاله نور
به دنبال شخص نباش
به دنبال کسی باش که مشکل گشا باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
مرد عدالت فقط سید ابراهیم رئیسی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رای فقط آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رای فقط آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
مثلاً قراره ما انتخاب کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۱۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد ، اضافه بود؟؟
یا ظرفیت تکمیل بود ، بنده خدا شاید دیر ثبت نام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رای فقط آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
از میان این هفت نفر چه کسی در طبقه هفتم قرار می گیرد ؟کسی که هفت خوان رستم را رفته باشد وهفت شهر عشق را گشته باشد وهفت بار طواف کرده باشد !زیرا طبقه هفتم بهترین طبقه است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
یعنی آقای رئیسی در 20 سالگی دادستان کرج و در 21 سالگی همزمان دادستان کرج و همدان بود؟ متولد 1339 و در سال های 59 و 60 دادستان کرج و همزمان همدان بودن!!!
آیا ایشون وقتی مشغول تحصیل در پنجم ابتدایی بودن همزمان مدیر مدرسه نبودن؟!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
دومینو!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
همیشه‌در‌هرپستی‌خوب‌ودرستکار‌بودن‌شرط‌نیست
در‌کنار‌خوب‌ودرستکار‌بودن‌یک‌انسان‌بلکه‌کاردان‌بودن
هم‌شرط‌اساسی‌هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
شعارهای انتخاباتی کاندیداها از فردا؛ تامین مسکن جوانان، تامین شغل جوانان، کاهش نرخ دلار، بهبود وضعیت اقتصادی مردم، آزادی البته به معنی بدحجابی، کاهش‌ تورم، و از همه مهمتر لغو همه تحریم ها با کلید... إ نه ببخشید اخیر با بیل اینکار و کردن آخه کلید جواب نداد با بیل کمرش رو شکوندن رئیس جمهور بعدی با همون بیل میاد و ریشه تحریم رو قطع می کنه.. آله به ذکراله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اصلا مناظره ها دیگه کسی نمیبینه چون همه شون نخودی هستن رقبای اصلی شورای نگهبان حذف کرد کاش هزینه انتخابات خرج اشتغال میکردن
Iran (Islamic Republic of)
گل چین
۱۱:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
احسنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
به کوری چشم بی بی سی
رای همه رئیسی

رییسی بت شکن
طلسم ظلم و بشکن

مرد عمل بیا تا دست دزدیها کوتاه بشه و مملکت نجات پیدا کنه

رای ما با آگاهی کامل و مطالعه ،، فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
به قول امام: خداوند انشا.... همه ما را آدم کند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رای فقط آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خدایا خودت کمک کن که بهترین و لایق ترین انتخاب بشه....
اگر واقعا هدفشون خدمت به مردم هست.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
نه خودم رای میدم نه ایل و عشیره ام رو میذارم رای بدن
رای ما احمدی نژاد بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط محمود احمدی و مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
اصلا همه ايران هم راي ندند نظام مثل شير مي ايسته
اين شماييد كه شكست را بايد تحمل كنيد
هر چند خودم راي نميدم، اما به خاطر كرونا
وگر نظام هر تصميمي بگيره عشقه
راي ما رئيسي
راي ملت رئيسي
رئيسي بت شكن بت فسادو بشكن
ابراهيم بت شكن، بت فسادو بشكن
هم غزه هم لبنان، مرگ بر آمريكا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رای فقط آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
من خودم آدم متدین هستم کشور رو هم دوست دارم
ولی باید همه ردصلاحیت ها هیچ علاقه‌ای به رای دادن ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
اون کسی که علاقه به رای دادن نداره ادعای متدین بودن و کشور دوستی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
رای فقط آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اگه لیاقت داشته باشن رئیسی تو پست های مختلف ازشون استفاده میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
بحث لیاقت نیست بحث سهم خواهی و باج دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی چی از اقتصاد و صنعت می دونی فقط یک مافیا تمام که رای نداشت و می خواند به زور رئیس جمهورش کتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
55 : 16 عزیز . لیاقت شما و امثال شما فقط روحانی و امثال اون هست .
صد رحمت به قوم بنی اسرائیل که اینقدر بهانه نمی گرفتن . بزار آقای رئیسی بیاد رئیس جمهور بشه اگه نتونست انتقاد کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
تعغیرقانون اساسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
عزیزم بهتره به فکر امتحانات خردادت باشی فعلا به سن رای دادن نرسیدی . ایشالا چهارسال بعد بیا به رییسی رای بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژادو رد صلاحیت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
چرا احمدی نژاد رو رد صلاحیت کردند؟کسی ک۸سال زحمت کشید واسه مملکت.به مردم ظلم کردند بااین کارشون.البته احمدی نژاد رییس جمهور قلبهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
واسه قلب خودت تصمیم بگیر،قلب ما صاحب داره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
میخواست رفتارای دلقکی در نیاره تا ردش نکنن مقصر خودشه
Canada
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
چه حرفی میزنید
خدای نکرده .قطع رجال امده
یا به دنبال حاله نور هستی
پیامبر هم چینن ادعایی نداشتند
بعد هر چه در چنته داشته در 4 دهه پیادخ کرده
حتما باید رییس و روسا بشه
مجانی برای توشه اخرت اش کار کند
دوران بازنشستگی اش .مجانی برای رصای خدا کار کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
حیف کامنتم منتشر نمیشه ولی رئیسی یه بلایی سرتون میاره که به هفت جد و آباد روحانی دعا کنید.از این کامنت اسکرین بگیرید یادتون نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا همینطور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خدا شفات بده

کور بشه چشم دشمنای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۰۱:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
حقیقت داره
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۲:۳۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
کاملا موافقم
تنها کسی که به فکر ملت بود محمود کبیر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
ببین از این حرفا زیاد شنیدیم و گول خوردیم
هیچکی نمیتونه دلار سه هزار تومنی رو سی هزار تومن کنه
بعدشم پراید رو از شش میلیون به اینجا برسونه
بعدشم وعده گشایششش اقتصادی بده
بسه بسه
Canada
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
چرند کانالهای معاند را نشخوار میکنی
در انتخابات گذشته میگفتند
پیاده رو زن و مردان را جدا میکند
کارایی بالای ایشان را در دستگیری دزدان دیدیم
نکند جز دزدان هستی
معلومه تمام دزدان دستگیر شده و یا فراری بر علیه ایشان باشند
France
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
میزان رای ملت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
رای ملت محمود کبیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
یک داستانی هست که الان به درد افرادی میخوره که میگن رییسی برای قوه قضایه خوب بود و بدرد قوه مجریه نمیخوره داستان این یک ماهی گیری بود که کنار پل داشت ماهی میگرفت میبینه یک نفر میفه در اب میره نجاتش میده میاد میشینه سر جاش دوباره میبینه یکی دیگه افتاد تو اب میره این هم نجات میده خسته میشه برمیگرده دوباره میبینه یکی دیگه افتاد تو اب یکم با خودش فکر میکنه میبینه بجای اینکه بره دونه دونه افرادی که میفتن نجات بده بهتره بره بالای پل اون دیونه ای که داره مردم میندازه در اب بیاره پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
شناختیم ۷ نفر رئیسی !!! به عبارت دیگر فقط یک نفر رئیسی است که همه می شناسند. ۶ تای دیگه سایه ی او هستند که به دلیل نور پردازی ایشان از ۷ جهت ایجاد شده اند. !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
تا کور بشه چشم دشمناش
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۰۱:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
همه میکشن کنار نزدیک انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
چقدر باحال همتی تایید صلاحیت شد ولی محمد نشد ببخشید آقایون شورای نگهبان میشه دلیل رد صلاحیت محمد رو بگید
البته با این لیست درخشان گفتید که رییسی باید بشه من که شخصا با این لیست مخالفم ولی فقط به خاطر حرف آقا میرم رای میدم
خدایا خودت این مملکت رو نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
شورای نگهبان نمیتونه دلیلش رو بگه. اما به نامزدا اعلام میکنه چرا تایید نشدن . خود اقای محمد میتونن بگن چرا تایید نشدن. ضمنا ایشون رد صلاحیت نشدن بلکه صلاحیتشون احراز نشد. این دو تا فرق دارن با هم. ضمنا آقای محمد خیلی خوب بودن اما طبق تعریف رجل سیاسی حساب نمیشدن برای همین صلاحیتشون احراز نشد. اقای سعید محمد عزیز هم انقلابی و تابع قانون و پیرو وحدت انقلابی ها هستن و خیلی خوبه که طرفدارهاشون هم مثل خودشون باشن.
وای جی سی لطفا کامنت منم ثبت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
چون سابقه کار اجرایی نداشت برای قوه مجریه مناسب نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
همتی عشق من.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
الهی باهم محشور بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
دوستان باشگاهی و عزیزان مشارکت کننده، یک نفر بیاد به من بگه چرا من باید بیام تو همچین انتخاباتی رای بدم؟
نمیشه که برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه، کاندیدهای اصلاح‌طلب و میانه‌رو حذف بشن؛ انتخابات آروم به چه قیمتی؟ به قیمت کاهش مشارکت مردم و کاهش شور انتخابات؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
چهار سال تلاش برای معرفی رییسی انشاالله جواب بده و انشالله بعد از 4 سال کارنامه اش مثل سایر رییس جمهورهای قبلی نباشه که منفور شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
همشون موقعی که پست داشتن جز جیب خودشون واسه کسی کار نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
زاكاني و قاضي زاده پزشك هستند بيشتر براي وزارت بهداشت خوبند نه رياست جمهوري
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
عجب جوان هاي تازه نفسي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
با این وضعیت آقای رئیسی بدون رقابت رئیس جمهور می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
با این وجود که یاران احمدی نژاد رای نمی دند انشالله این رای نخواهد آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
سعید خان جلیلی
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
رئیسیییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خوب دیگه نیاز به رای گیری نیست دیگه معلومه ریس جمهور کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
جان ناقابلم فدای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
الهی آمین...زودتر
France
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
ان شاءالله به آرزوت برسی منم میگم الهی آمین تا شاید قبول درگاه حق واقع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
فکر کردی الکی میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک عدوهم من الاولین والاخرین.
سیزدهمین ریاست جمهوری زیبنده خادم الرضا حضرت آیت اله سید ابراهیم رئیس السادات معروف به رئیسی است.
ای خادم الرضا وای مُحب صاحب الزمان برخیز که هزاروچهارصدسال است که جهان برای برپایی برچم لا اله الا اله ومحمدرسول اله حجت بن الحسن العسکری علیه السلام درانتظار ریاست تونشسته است و وقتی خادمان امام زمان عج آماده باشند درظهور آقا یک ثانیه درنگ نخواهد شد. اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اقااااااااااااااااااااا پیاده شو چرا اینقدر پاچه خواری میکنی چرا عقل توسرتان نیست تا تو وانثال تو هستند اینها برما میتازند برو خیابان طبرسی روبروی حرم اقا امام رضا ع 200متر برو داخل کوچه های طبرسی اونوقت وضعیت فقر وفلاکت مجاوران امام هشتم ع را میبینی بعدش بیاید درباره منجی بودن رئیسی بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
برید در مورد همه تحقیق کنید مطالعه کنید ببینید اصلح ترین برای 4سال لینده چه کسی است
چشم بسته حرف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
ببخشید شما کی حضرت حجت رو دیدید که نظرشون رو به شما گفتن؟!! مگه هرکی توی حرم امام رضا کاری کرده دليل بر خوب بودن و عالی بودنشه؟! خدا بداد مردم برسه و خودش هوای مردم رو داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط محمود
Canada
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
وقت تون را هدر ندهید که
چرا ان شخص نیامد
حتما در پست هایی ازشون شاید استفاده بشه
سعی کنید .بهترین را انتخاب کنید که
کارایی بالا مثل رییسی داشته باشد
Germany
جمشید
۱۹:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
رییس جمهور اقای ظریف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
ریسی رییس جمهور بقیه هم وزیر هاش
Canada
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اینشالله که جناب رییسی فقط بخاطر کارایی قابل تحسین ایشان در دستگیری دزدان داخلی و
اینشالله دزدان فراری و نفوذی ها
اگر رییس جمهور شدند
تمام ورزایش از قشر جوان .نخبه و دلسوز و با اخلاق که اگر اخلاق داره پس ایمان صددرصد داره
انتخاب کنند تا مشکلات اقتصادی .بیکاری و ازدواج و مسکن
جوانان اینشالله حل و فصل بشه
والله فقط فکر و ذکر ما جوانان ایران زمین که اینده سازان وطن خواهند بود .اینشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
مطمئن باش انشاالله همینطور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
سعید محمد مگه چکاره اس که خودش رو رجال سیاسی میدونه هزار تا جوون که تو این شرکتهای دانش بنیان خیلی کارهای بزرگی کردن پس اونام رجال سیاسی هستند ؟؟ نمیشه مملکتو دست هرکی سرو صدا میکنه داد فردا خدای نکرده میشه احمدی نژاد دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خود طرفدارای رئیسی هم شوکه شدن از کار شورای نگهبان :))
Iran (Islamic Republic of)
گالیور
۱۹:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
منکه نفهمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
ترسیدن احمدی‌نژاد رئیس جمهور بشه رد صلاحیت کردن چون می دونستن طرفدار زیاد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
رد صلاحیتش بخاطر رفتارای دلقک گونه ش بود مقصر خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
باز این دوست خردسال اومد به احمدی نژاد گفت دلقک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
ان شاءالله که با معیار های رهبر معظم انقلاب اسلامی
اصلح ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
من دور اول انتخابات شرکت نمیکنم. اما دور دوم بین رئیسی و رئیسی موندم کی رو انتخاب کنم. یه کم دو دل هستم کدوم رئیسی رو انتخاب کنم. اون رئیسی یا این رئیسی. ههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
ایناگکاملاشناخته شده هستند؟۴۰ساله شناخته شده هستند.خودشان هم خوب می دانندشناخته شده هستند!
کوخ نشینهای کاخ نشین هستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اونی که میگه اینا ک میگن احمدی نژاد کجان ..
عزیز دل همه نظر میدن ولی سایت محترم اجازه پخش نمیده .. کامنت گذاشتم ویرایش کرده .. هر چیزی ک به نفع خودشون باشه رو پخش میکنن .. رای فقط محجد احمدی نژاد یا هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
بله این کامنت شما را هم گذشتند یعنی اینکه اجازه منتشر شدن داند
بله محمود احمدی‌نژاد گل سر سبد مسئولان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
به نظرم بهتره اسم آقای رییسی رو به عنوان رئیس جمهور آینده اعلام کنین و دیگه نیازی به تبلیغات و میزگرد و مصاحبه و مناظره و اینجور سوسول بازیها هم دیگه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
چه حالی میده ملت بیان به مهرعلیزاد یا همتی رای بدن و این دونفر بکیشون بشه رییس جمهور. قیافه شورای مهندس نگهبان دیدنیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اگر شورای نگهبان یک در صد احتمال می داد این ها رای میارن تاییدشان نمی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
به نظر شما باید به وجود آورندگان وضع موجود تایید میشدن..!!! با این کارنامه درخشانشون و دوروبری های پاکدستشون #جهانگیری # لاریجانی # شریعتمداری...
درود بر شورای نگهبان که طبق قانون عمل کردن نه تحت تاثیر فشار ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
شتر درخواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۰۱:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
یعنی مهندس رو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
مردم عزیز ایران، نیازی به رای دادن نیست چون ظاهراً شورای نگهبان به جای ما زحمتش رو کشیده؛ شورای نگهبان ظاهراً خیلی داره کوشش و فعالیت میکنه تا بار همه‌ی مسئولیتا رو به دوش بگیره، اول که به جای مجلس قانون‌گذاری می‌کنه و حالا هم به جای مردم انتخاب؛ پیشنهاد می‌کنم شورای محترم نگهبان بیان چند تا رای قضایی هم صادر کنن تا مسئولیت هر سه قوه رو به عهده گرفته باشن این عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
کسی که برای مردم تلاش کرد احمدی نژاد رد صلاحیت کردن ما اصلا رای نمیدیم اینا دنبال حفظ قدرتن نه خدمت به مردم ، سایر رد صلاحیت شدن تا رد صلاحیت احمدی نژاد زیر سوال نر احمدی نژاد تنها کسی است که باج نمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
با حرفت كاملا موافق هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
حتماً رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
حتما به احمدی نژاد رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
سلوا
۱۸:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور فقط رئیسی رای من فقط رئیسی درود بر رئیسی من به رئیسی رای میدم چون میتونه رئیس جمهور بهتری باشه حتی از روحانی هم بهتر روحانی هیچ کار درستی انجام نداد همش گرونی و کمبود به این ملت داد ولی اگه رئیسی بیاد میتونه کارهای بهتر از روحانی هم انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
واقعا که پس سعید محمد کو من رای اولیم می خواستم بیه جوان رای بدم ولی الان سعید محمد نیست دیگه رای نمی دم واقعاااااااا.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
عزیزم آقای سعید محمد رجل سیاسی حساب نمیشدن برای همین صلاحیتشون احراز نشد وگرنه خیلی هم خوب هستند. شما هم سعی کنید درگیر اشخاص نشین به ویژگی ها و برنامه ها دقت کنید هرکس که اعتقادات و ویژگی ها و برنامه هاش شبیه آقای محمد بود به اون رای بدین.
راستی منم رای اولیم خوشبختم:) ایشالا حالا که سرنوشت مملکت به دست ماست درست انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
عجب شورای نگهبانی که یه پزشک رو تایید میکنه اما یه نخبه اقتصاری رو خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
تا 1408 با رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
رای ما رییسی
پس احمدی نژاد کوووو دلم براش سوخت
بیچاره هعیی میااد بعد ردش می کنن گناه داره خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
علی برکت الله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خب الحمدالله با این روند آیت الله رئیسی رای میاره و دیگه خیلی ها نمیتونند کم وکاستی ها رو بندارند گردن غرب گراها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خیالت راحت دیوار کوتاه زیاد پیدا میشه! چیزی که زیاده بهانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
نتیجه که کاملا مشخصه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد ولایی نیست بهتر که رد صلاحیت شد.لاریجانی هم روحانی دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
تایید مهرعلیزاده و همتی، یکی خنثی و دیگری با کارنامه وحشتناک در ذهن مردم صرفا برای بستن دهن اصلاح طلب ها
رد صلاحیت قالیباف و محمد و بقیه هم که برای بستن دهن امثال احمدی نژاد و لاریجانی..
و اینک رِییسی می آید...مهندسی انتخابات یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
قالیباف که ثبت نام نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
والا این چند سال هرچی میگفتیم چرا به روحانی رای دادین میگفتین تقصیر شورای نگهبان بود اون باید رد صلاحیتش می کرد. حالا که شورای نگهبان اومده مسببین این اوضاع داغون مردم رو رد کرده بازم گیر میدین که چرا!! احساس تناقض زیاد اذیتتون نمیکنه؟؟؟؟
ضمنا اقای قالیباف اصلا ثبت نام نکرده بودن. شما که در این حد اطلاعات نداری بهتره درباره مهندسی انتخابات نظر کارشناسی ندی!....
ثبت کن کامنتمو وای جی سی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
دلیل رد شدن افرادی چون لاریجانی آن است که هیچ کدام از کاندیداها توان مناظره با وی را ندارند. از تشکیل دولتی قدرتمند بسیار خوشحالم. درود بر اطلاعات سپاه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
لاریجانی با احمدی نژاد بود و کمتر از دو میلیون رای آورد
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۷:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
کسانی ک میگن رأی نمیدیم رأی بدین پشیمون نمیشین ان شاءالله.....فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
عمرن به آیندگان خیانت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ایران من
۱۷:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
چرا کسی که تو همه نظر سنجی ها اول بود تایید نشد .درود بر احمدی نژاد
Serbia
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
یک نامزد مقتدر دو نامزد پوششی و چند نامزد کمتر شناخته شده و عدم وجود نماینده طیفی از مردم .
سعید محمد و احمدی نژاد و لاریجانی و جهانگیری که هرکدام میتوانستند طیقی رو جذب کنند شانس حضور رو پیدا نکردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
بسیار عالی و به جا عمل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
پس بقیه کجان؟ لیست قراره کاملتر بشه یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژادی ها به آقای رئیسی رای بدید چون ایشان بسیاری از کارهای احمدی نژاد(سفر های استانی. مسکن مهر.بالابردن یارانه)رو قبول داره و بارها به اینها اشاره کرده،احمدی نژاد هم تلویحا از رئیسی حمایت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خوب بگید رئیسی رئیس جمهور مبشه دیگه ...از الان مشخصه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
شورای نگهبان مسببین وضع موجود کشور و رد کرد..
# لاریجانی # جهانگیری# شریعتمداری و...
.
.
سعید محمدم گفته بود رئيسی بیاد کنار میره

رای خانواده مارئیسی:-D

#نه به دولت سوم روحانی
۱۲
آخرین اخبار