سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای بهبود وضعیت ناوگان هوایی و زمینی جمعیت هلال احمر فارس تلاش می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران در دیدار با استاندار فارس گفت: استان فارس به دلیل حادثه خیزی و گستردگی، یکی از استان‌های مهم و استراتژیک هلال احمر کشور است و در اولویت خدمات رسانی قرار دارد.

ولی پور از استاندار فارس برای همکاری با هلال احمر و انجام فعالیت‌های امدارسانی چشم گیر در این استان قدرانی کرد و افزود: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای بهبود وضعیت ناوگان هوایی و زمینی جمعیت هلال احمر فارس تلاش می‌کند.

استاندار فارس نیز در این دیدار با اشاره به افزوده شدن ۷ شهرستان جدید به استان فارس، بر اثرگذاری مطلوب جمعیت هلال احمر در سطح کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به تقسیمات کشوری، فارس یکی از بزرگترین استان‌های کشور است و از جمعیت هلال احمر انتظار می‌رود خدمات خود را در شهرستان‌های جدید فارس بیش از پیش توسعه دهد.

عنایت اله رحیمی از خدمات جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر، چون سیل شیراز و زلزله خان زنیان، به ویژه در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

او گفت: استانداری فارس برای بهره برداری از مرکز پشتیبانی عملیات جنوب برای خدمت به مردم آماده است.

استاندار فارس استقرار کمپ‌ها و پوشش هوایی را در مواقع بحرانی لازم الاجرا بیان و بر اسکان اضطراری در حوادث تاکید کرد.

حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس نیز در این دیدار با اشاره به افتتاح، بهره برداری و آغاز ساخت‌های عمرانی این جمعیت در هفته هلال احمر، از جشن خداحافظی با کانکس جمعیت فارس خبر داد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.