کلینیک پسا کرونا با هدف ارائه خدمات درمانی روانشناختی و مشاوره به بیماران بستری ،خانواده بیماران، افراد کرونا مثبت سرپایی و کادر درمان در تربت جام راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رحیمیان معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به اینکه کرونا بیشترین اسیب را به سلامت روان مردم زده است ،گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور موجی از اضطراب و نگرانی در مردم به وجود آمده است و بیماری کرونا افسردگی زا ست و همه مردم تنهایی را تجربه می‌کنند و نمی‌توانند مشکلات خود را با دوستان و دیگران به اشتراک بگذارند تا از این مرحله عبور کنند.

او ضمن تأکید به شدت نیاز مردم به خدمات درمانی روانشناختی و مشاوره در حوزه سلامت روان افزود: سوگ کرونا و  عزاداری نکردن مردم منجر به تنهایی باز ماندگان داغدار شده و دیگر شاهد همدلی مردم نیستیم و این شرایط بحران اضطراب استرس و آمار اختلالات روانی را افزایش داده است لذا در این شرایط مردم به شدت نیاز به خدمات درمانی روانشناختی و مشاوره در حوزه سلامت روان دارند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:افتتاح کلینیک پسا کرونا، می تواند در آرام سازی جامعه و ارتقای کیفیت زندگی و همینطور پیشگیری از آسیب های اجتماعی روانی به ویژه در دوران پسا کرونا بسیار موثر باشد.

انتهای پیام//ز.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.