مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت:پهنای باند دیتا و اینترنت در شهرستان دهگلان به دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به این که پهنای باند دیتا و اینترنت در شهرستان دهگلان به دو برابر افزایش یافته است افزود: پهنای باند اینترنت این شهرستان از ۱G به ۲G معادل ٢٠٠٠ مگابایت بر ثانیه افزایش داده شده است .

حکمت اظهار داشت: در راستای تامین نیاز مشتریان سرویس‌های دیتا و اینترنت در شهرستان دهگلان، بخصوص در شرایط فعلی که امکان دسترسی به اینترنت در حوزه‌های مختلف کاربرد‌های بسیار مهم و ضروری دارد ارائه خدمات با مطلوب‌ترین کیفیت به مشتریان در همه حال از اولویت‌های کاری منطقه است.

او افزود:او با بیان این که پهنای باند  اینترنت در شهرستان دهگلان میزان ١٠٠ درصد افزایش یافته است خاطر نشان کرد:پهنای باند قبلی ۱G (معادل ١٠٠٠ مگابایت بر ثانیه) است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان  گفت: با تامین تجهیزات و امکانات فنی مورد نیاز اقدام به تعویض و جایگزینی روتر اصلی مرکز دیتای شهرستان دهگلان نموده و همزمان ظرفیت پهنای باند اینترنت درشهرستان به دو برابر افزایش یافته است.

حکمت همچنین افزود: لینک‌های ارتباطی تجهیزات DSLAM این شهرستان که نیاز اینترنت مشتریان را تامین می‌کرد از ١٠٠ به ١٠٠٠ مگ معادل ١٠ برابر افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با اجرای این پروژه، علاوه بر افزایش کمی ظرفیت‌های دسترسی به اینترنت دیتا برای ساکنین شهری و روستایی دهگلان به لحاظ کیفی نیزمشتریان و کاربران سرویس‌های مخابراتی شاهد بهبود قابل توجه خدمات و ظرفیت‌های فوق هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.