مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: نوجوانان و مربیان کانون در جشنواره ملی «حماسه گویان» با کسب رتبه‌های برتر خوش درخشیدند.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به موفقیت و نوجوانان و مربیان کانون در جشنواره ملی «حماسه گویان» با کسب رتبه‌های برتر گفت: زینب موسوی مربی فرهنگی، احسان سلطان زاده و علیرضا رئوفی دوتن از اعضا نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان توانستند رتبه‌های برتر در بخش بزرگسالان و دانش‌آموزی این جشنواره ملی را کسب کنند.

او با بیان اینکه در اولین دوره جشنواره ملی «حماسه گویان» بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در حوزه هنری استان اصفهان در دو بخش بزرگسال و دانش آموزی ارسال شد، افزود: این دوره از جشنواره با هدف جمع‌آوری و انتشار خاطرات منتشر نشده مردم و ایثارگران از دوران دفاع و شهادت برگزار شد که با معرفی ۹ برگزیده در بخش دانش آموزی، ۳ برگزیده و ۵ اثر تقدیر شده در بخش بزرگسال و ۲ اثر در بخش ویژه مردمی به کار خود پایان داد.

به گفته کیانی، اختتامیه جشنواره ملی حماسه گویان با محوریت روایت خاطرات ۸ سال دفاع مقدس و در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان شامگاه پنج‌شنبه ۶ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی از شبکه افق پخش شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار