معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد به صورت سرزده از نحوه آبرسانی تصفیه خانه اداره امور آب و فاضلاب این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، صبح امروز عارف خدرلو فرماندار مهاباد به صورت سرزده از امور آب و فاضلاب شهرستان، از واحد‌های اداری، امور مشترکین و همچنین تصفیه خانه جدید شهرستان بازدید کرده و نحوه ارائه خدمات و همچنین توزیع آب شرب بویژه در فصل گرم تابستان طی سال جاری را مورد بررسی قرار داد.

طی بازدید از برج آبگیر، معروفی مدیر امور آب و فاضلاب مهاباد، از نحوه خدمات و ارتباط مستقیم چاهها، مخازن ذخیره و ایستگاه‌های پمپاژ و در مجموع نحوه آبرسانی از تولید و توزیع به شهروندان گزارش جامع ارائه کرد.

عملیات اجرایی ساخت تصفیه‌خانه آب مهاباد از سال ۹۸ وارد مدار بهره برداری قرار گرفت و با تکمیل و راه‌اندازی این تصفیه‌خانه، تأمین آب شرب شهر مهاباد که پیش از این از طریق انتقال آب از تصفیه خانه قدیم انجام می‌گرفت، به طور مستقیم از تصفیه خانه جدید شهر اجرا می‌شود.

این تصفیه‌خانه توان تأمین و پمپاژ آب به میزان ۷۵۰ لیتر بر ثانیه را دارا است و با افتتاح آن آب شرب پایدار این شهر تأمین شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.