نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردم و جمهوریت نظام برای ما اهمیت بسیاری دارد و باید برای آن اهمیت بسیاری قائل شویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری یکشنبه ۹ خردادماه برنامه‌های خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم تشریح کرد.

همتی در ابتدای این برنامه گفت: رای مردم و جمهوریت نظام برای ما اهمیت بسیاری دارد و باید برای آن اهمیت بسیاری قائل شویم.

عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی تلویزیونی گفت: معیشت مردم دچار آسیب فراوان شده است. نحوه مدیریت اقتصاد ما اشکال دارد. تا به امروز سیاستمداران کشور را کنترل کردند و وضعیت ما امروز به این شکل است.

در پرداخت یارانه  عدالت نداریم

وی افزود: عدالت در پرداخت یارانه نداریم. در حاشیه شهر‌ها مردم با فلاکت زندگی می‌کنند. من حتماً برنامه‌ی خاصی برای پرداخت یارانه‌ها دارم، اما عدد آن را اعلام نمی‌کنم و شعار پوپولیستی نمی‌دهم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید قدرت خرید مردم را اصلاح کنیم. باید اعتباری به مردم پرداخت کنیم تا بتوانند کالا بخرند و سپس تولید افزایش می‌یابد.

همتی با بیان اینکه جمهوریت نظام برای مردم بسیار مهم و مورد تاکید امام بوده است، گفت: من متاسفم بابت اینکه داوطلبان ذی‌صلاح نتوانستند به عرصه وارد شوند.

وی ادامه داد: ولی من تلاش می‌کنم نماینده شایسته‌ای از طرف آن‌ها باشم و امیدوارم این اجازه را به من بدهند و از من حمایت کنند. بلکه بتوانم در یک مبارزه ناعادلانه پنج به یک، دولتی که خواست اکثریت مردم است را تشکیل بدهم و جمهوریت را محقق کنم.

آن‌هایی که از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی حرف می‌زنند، منابع آن را بگویند

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آن‌هایی که می‌گویند یارانه‌ی ۴۵۰ هزار تومانی پرداخت می‌کنیم، باید شفاف منابع خود را اعلام کنند. نباید ساده انگارانه به مسائل نگاه کرد.  بعضی‌ها فکر می‌کنند اداره کشور ساده است. مشکلات عظیم اقتصادی داریم و زیرساخت‌ها و منابع درآمدی دولت مشکل جدی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در همین سال جاری دولت درصدی به میزان بودجه اضافه کرد و سپس مجلس نیز درصدی به آن اضافه کرد که بودجه نسبت به سال گذشته به دو برابر رسید. باید بگویند منابع آن را از کجا خواهند آورد. پوپولیستی کار کردن، مردم را فقیرتر می‌کند.

همتی تاکید کرد: مشکل اصلی ما این است که هر وقت در مورد مالیات صحبت می‌کنیم یا به تولید فشار می‌آوریم یا به سراغ کارمندان می‌رویم. مالیات را باید از عرصه‌های سفته بازی و معاملات سوداگرانه بگیریم و در نهایت مالیات باید از درآمد نهایی باشد.

وی ادامه داد: مالیات بر دارایی راه حل مناسبی نیست، زیرا موجب تورم مضاعف خواهد شد. باید بیشترین معافیت‌ها را به تولید بدهیم.

از اول مخالف ارز ۴۲۰۰ تومانی بودم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من از اول مخالف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده ام. من معتقدم ارز دولتی فساد ایجاد می‌کند. در چند مرحله نیز از دوستان دولت و رئیس جمهور محترم خواهش کردم که این ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنند. اما ایشان نیز دلایل خودشان را داشتند و به مسائل جامعه اشاره می‌کردند.

همتی ادامه داد: رئیس جمهور معتقد بودند که ممکن است این کار منجر به افزایش مجدد قیمت‌ها و تورم شود.

وی تاکید کرد: نظام غلط توزیع ما، از مسیر گمرک تا اینکه به مصرف کننده برسد آنقدر رانت ایجاد کرده است که از هدف اصلی اش فاصله گرفته است.

همتی گفت: ارز ۴۲۰۰ و مبنای آن که قیمت گذاری دستوری است، اشکال دارد. همه اصرار داریم که قیمت‌ها را تعیین کنیم. دولت نباید زانویش را بر گلوی بخش خصوصی بگذارد، دولت باید به تقویت زیرساخت‌ها توجه کند.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی در حال رخ دادن است لذا امیدوارم با رفع تحریم‌ها شاهد تک نرخی شدن نرخ ارز باشیم. البته نمی‌توان دست از حمایت برای کالا‌های اساسی کشید و آن را رها کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما می‌توانید مابه التفاوت ارزی را که به عنوان ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌دهید را به طبقات پایین بدهید. باید بر دهک‌های پایین جامعه که تحت فشار هستند متمرکز شوید.

همتی اضافه کرد: من معتقدم اگر قرار است قدرت خرید مردم را افزایش دهیم باید آن را به دهک‌های پایین جامعه تزریق کنیم. هیچ مسئله‌ای مهمتر از ساماندهی و رسیدگی به طبقات پایین جامعه نیست.

چرا باید به دختر خانم تحصیل‌کرده پیامک بزنیم که حجابت را رعایت کن و به او استرس دهیم

وی همچنین گفت: ۵۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی ما خانم‌ها هستند که در جامعه جایگاهی برای آن‌ها قائل نیستیم. حتی بعضی‌ها در خانه آن‌ها را به اسم کوچک صدا نمی‌کنند. باید بانوان حقوقی برابر آقایان داشته باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: چرا باید به دختر خانمی که وقت گذاشته و تحصیل کرده است، پیامک بدهیم و بگوییم شما حجابت را در ماشین رعایت نکردی و به آن‌ها استرس وارد کنیم؟

وی ادامه داد: ما نشسته ایم و از بالا تصمیم می‌گیریم که شما چگونه رفتار کنید، چگونه برخورد کنید، چه فیلمی ببینید. صدا و سیما به ما می‌گوید که چه فیلمی باید ببینیم و چه فیلمی نبینیم؛ لذا لازم است در ابتدا حرمت جوانان را رعایت کنید. البته مهم‌ترین حق آنان اشتغال است.

همتی تصریح کرد:، اما این اشتغال چگونه تامین خواهد شد؟ نرخ بیکاری بالای ۱۰ درصد است. باید به طور جدی به آن توجه کنیم. باید به واحد‌های کوچک و متوسط توجه جدی داشته باشیم؛ لذا عمده اشتغال‌زایی برای همین واحد‌ها است.

وی در ادامه گفت: لذا اگر ما بتوانیم برنامه تامین مالی این واحد‌ها را در کشور گسترش بدهیم و با تسهیلات بانکی به سمت راه اندازی این واحد‌ها برویم آنگاه می‌توانیم عمده مشکلات بیکاری که در استان‌های مرزی نیز بیشتر است را حل کنیم.

همتی تاکید کرد: با توجه به این که در دو سه سال گذشته، ما ظرفیت‌هایی را داشتیم که از دست داده ایم و همچنین به خاطر کرونا که مخصوصاً بخش خدمات را درگیر کرده است و اشتغال زیادی را از دست داده ایم، می‌توانیم اشتغال خوبی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: کرونا روش‌های جدید اشتغال ایجاد کرد. باید به فضای مجازی توجه کرد. بخش عمده‌ای از کسب و کار‌های مردم به اینستاگرام رفته است. من شنیدم در روز‌های گذشته تصمیم بر فیلتر این شبکه مجازی بود.

فیلترینگ زندگی مردم را نابود می‌کند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این چند روز که وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شده ام از توئیتر استفاده می‌کنم و باید با فیلتر وارد آن شد. همه‌ی مسئولین نیز در آن حضور دارند. فیلترینگ زندگی مردم را نابود می‌کند.

همتی تصریح کرد: تا پایان دولت باید حداقل بین سه تا پنج میلیون شغل ایجاد کرد و این مقدار در سال یک میلیون شغل باشد.

وی همچنین گفت: در بورس اتفاقی رخ داد که نباید رخ می‌داد و پیش‌بینی این اتفاقات نیز وجود داشت. بخش مهمی از آن بخاطر دخالت‌های غیر منطقی در بازار سرمایه رخ داد.

همتی تصریح کرد: وقتی نماینده مجلس و نائب رئیس آن و شورای امنیت در بورس دخالت می‌کنند و می‌گویند باید این کار را بکنید و یا آن کار را نکنید این اتفاقات می‌افتد؛ لذا نباید در بازار بورس دخالت شود.

بازار بورس را سه روزه نمی‌توان احیا کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اساس بازار بورس بر اساس ریسکی بودن آن است و نمی‌توان در مدت دو و سه روز آن را احیا کرد. در دولت من، حمایت از بازار بورس به طور جدی پیگیری می‌شود. باید بورس شفاف باشد.

همتی در ادامه گفت: در مورد سقوط بازار سرمایه نیز دلایلی وجود دارد که اگر لازم شود آن‌ها را بیان خواهم کرد.

وی همچنین تاکید کرد: من نمی‌دانم چرا می‌گویند می‎‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم. باید با امکان بروز فساد مبارزه کنیم. من از وام‌هایی که از ۱۵ سال گذشته پرداخت شده است و منجر به بروز بدهی شده است خبر دارم. سیستم اشکال دارد که این وام‌ها را پرداخت کرده است.

مبارزه با فساد، بازداشت چند نفر و نمایشی برخورد کردن نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برای اینکه از فساد جلوگیری کنیم باید راه‌هایی را که فساد ایجاد شده است مانند قیمت‌گذاری دستوری ارز، رانتی کردن و درست عمل نکردن در خصوصی سازی‌ها را بررسی کنیم. فساد از اینجا آمده است. برنامه‌ی من ریشه کن کردن شکل‌گیری فساد است. این که چند نفر را بازداشت کنیم و نمایشی برخورد کنیم، مبارزه با فساد نیست. فرد ۱۰ سال به زندان می‌رود، اما مشکل حل نمی‌شود و پولی بر نمی‌گردد.

وی افزود: بابک زنجانی ۲۶ میلیارد دلار برد. الان در زندان است، اما صرفاً توانستند یک قطعه زمین ۱۰۰۰۰ متری از آن بگیرند. آن کسی که به این فرد دستور داده، مشکل دارد. اگر این همه تخریب علیه بنده وجود دارد بخاطر این است که اجازه ندادم کسی رانت‌خواری بکند. ستاد‌های پنج نامزد انتخاباتی دائماً دروغ پشت سر دروغ علیه من می‌گویند. اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

همتی گفت: مسیر ما مسیر غلطی است. انشالله بتوانیم در مسیری قدم بگذاریم که برای مردم عزیز ما خوب باشد. اجازه نخواهم داد کسی از بیت المال سواستفاده کند. انشاالله قولی که الان می‌دهم روی آن پا بر جا باشم.

باید روند رخ داده در صندوق‌های بازنشستگی را اصلاح کنیم

وی تاکید کرد: صندوق‌های بازنشستگی دچار آفت شده‌اند. سرمایه مردم را گرفتیم و به یک عده مدیر داده‌ایم و این مدیران آن را حیف و میل کردند. اینکه چرا سرمایه‌گذاری آن‌ها به نتیجه نرسیده است و چرا بردند در جا‌هایی سرمایه‌گذاری کردند که دچار بحران شده است؛ این‌ها باید اصلاح شود.

همتی افزود: این مشکل در تصمیم‌گیری‌ها است و هرسال می‌آییم تکرار همان سال گذشته را انجام می‌دهیم. من احساس کردم و گفتم، الان فرصت نداریم و به صحنه آمدم که این را اصلاح کنم. نمی‌توانیم انزوای تحمیلی اقتصادی که دشمنان به ما تحمیل کرده‌اند را ادامه بدهیم. نمی‌توانیم انسداد‌های داخلی را ادامه بدهیم. باید رفاه در کشور ایجاد کنیم. باید مشکلات را حل کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولویت من برای صندوق‌های بازنشستگی این است که این شرکت‌ها از حالت زیان دهی خارج شوند و شرکت‌های سود ده به دست افراد شایسته سپرده شوند که به تدریج بتوانیم پرداخت حقوق بازنشستگان را از این صندوق‌ها بپردازیم. این برنامه نیز ظرف یک سال حل نخواهد شد و تماماً زمان مناسبی نیاز دارد.

وی ادامه داد: بازنشستگان عزیز مطمئن باشند تا زمانی که این صندوق احیا نشوند دولت از طریق پرداخت‌های جاری خود و فروش نفت حتماً باید این مسائل را پرداخت می‌کند.

همتی تصریح کرد: الحمدالله سال گذشته نیز دولت اقدامات خوبی برای افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی‌ها انجام داد. بازنشستگان عزیز واقعاً چیزی ندارند، به جز همین درآمد ماهیانه؛ امیدواریم که بتوانیم کمک‌های بیشتری به این عزیزان بکنیم.

نباید درباره تحریم‌ها کوچک‌نمایی کنیم

همتی همچنین گفت: یکی از دلایلی که کسری بودجه را بوجود آورده، تحریم است. امیدوارم در دولت فعلی حل شود. شما نمی‌توانید بدون رفع تحریم و بدون توجه به هزینه‌ها این مشکلات را حل کنید.

وی تاکید کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، اقتصاد ما فعلاً وابسته به نفت است. اینکه بگویند وابستگی اقتصاد ما در حد ۵ درصد یا ۶ درصد است، این واقعیت ندارد. سهم تحریم بالای ۵۰ درصد است. این کوچک‌نمایی تحریم‌ها اصلاً خوب نیست.

سال گذشته ۱۶ میلیارد دلار هزینه تحریم داده‌ایم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: چرا می‌گویند تحریم مشکل ندارد. عده‌ای هر روز می‌گویند تحریم، مشکلی ایجاد نمی‌کند. سال گذشته ۱۶ میلیارد دلار یعنی ۳۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه تحریم داده‌ایم. اگر این مبلغ داخل بودجه می‌رفت مشکلات بازنشستگان و کارمندان نیز حل می‌شد.

همتی همچنین افزود: در همه جای دنیا بودجه را با مالیات می‌بندند، اما در ایران مالیات بخش کوچکی از بودجه ما است. امسال ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از بودجه را مالیات تشکیل می‌دهد؛ ببینیم نسبت، درآمد‌های مالیاتی به کل بودجه چقدر است.

وی تاکید کرد: صادرات نفتی ما باید برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های کشور استفاده شود.

صندوق بیمه کشاورزی باید تقویت شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و متاسفانه عقب‌ماندگی در آن نیز وجود دارد. مشکلاتی که مطرح می‌کنیم ضعف در مدیریت است و ربطی به تحریم ندارد. اینکه پیاز بر روی دست شما بماند یا شب عید قیمت میوه چند برابر شود ربطی به تحریم ندارد و مربوط به مدیریت است.

همتی گفت: توزیع مشکل دارد و باید یک بازنگری جدی در آن انجام دهیم. این نحوه اداره کشور امکان‌پذیر نیست و همه را گرفتار می‌کند. صندوق بیمه کشاورزی باید به طور جدی تقویت شود، باید نوسانات کشاورز‌ها که ناشی از خشکسالی و سرمازدگی است، به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همانطور که عرض کردم، به صحنه آمدم برای اینکه احساس کردم، برای اصلاح اقتصاد فرصت خیلی کمی وجود دارد. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که باید بتوانیم شانه به شانه رشد و پیشرفت داشته باشیم و مردم ما استحقاق این پیشرفت و رشد را دارند.

همتی ادامه داد: من فکر می‌کنم کشور منابع کافی دارد و فقط تدبیر و بینش اقتصادی می‌خواهد. رئیس دولت باید نقش ریل گذاری اقتصادی داشته باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و نشان دهیم که در ۴ سال آینده می‌توان کشور را اصلاح کرد و مسیر درست برای ریل گذاری در کشور ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۰۰:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آنچه کردی تو با بورس هیچ ستمکار نکرد


تو خود وضع موجودی ، پول چاپ کن ته نکشه موجودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
نتونستید یک فیلم تبلیغاتی به صدا و سیما بدین که بتونه پخش کنه چطور میخواهید مملکت رو اداره کنید
Iran (Islamic Republic of)
ssss
۱۶:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
هیچ برنامه ای برای اوضاع بد اقتصادی ندارند
فقط شعارشون اینه یارانه را افزایش میدیم
Germany
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی
تو خونه بشینی و استراحت کنی هم به ایران خدمت کردی و هم به خودت
دروغ هم حد و حدود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
از آنجايي كه ملت ايران احساسي تصميم ميگيرند مثل 92و96 اگر اسم همتي از صندوق بيرون آمد تعجب نكنيد. ولي خواهشا اين بار به جاي راي به كنسرت و حجاب و فيلترينگ به برنامه ي بهبود معيشت و اقتصاد راي بدهيد. مشكل ما بيكاري و تورم و ازدواج جوانان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
نگاه شما به بانوان واقعا متمایز از دیگران است. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
ببشید اشتباهی رای مثبت دادم
رای من منفی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درود بر شما و همسرتان خانم شبستری که با صداقت با مردم حرف زدید. موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درود بر شما که همسرتان را به مردم نشان دادید ومثل بقیه کاندیدها پنهان کاری نکردید. و حرف های دروغ نمیزنید و وعده پوچ نمیدهید.
India
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
روحانی که موقع انتخابات حرفاش و شعارهاش خیلی شیک تر و قشنگ تر بود، این شد آخر و عاقبتش.. همه تون سر و ته یه کرباسید. درد مردم رو میدونید ولی فقط دنبال سوءاستفاده از اون هستید برای رای اوردن.. وقتی به قدرت برسید خیلی زود همه چی فراموش میشه.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
من یه دختر دانشجوی دکترا استرس من به خاطر شغل و زندگی و ... هست یا نه به خاطر گیر دادن به حجابم. واقعا مردم رو چی فرض کردید که با این لحن و حرفها انتظار رای هم دارید.
کارنامه کاری تون رو به جای این حرف و حدیث ها اعلام کنید تو اینهمه سال چی کار واسه تورم کردید؟
شما هم دنباله روی روحانی هستید و طبیعتا با روی کار آمدنتان مجددا همین وزرای فعلی روی کرسی ها می‌نشینند.
و ۸ سال دیگر این دولت تمدید می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
هرکس از افزایش یارانه حرف زد رای ندید به قدر کافی بدبخت شدیم از دست یارانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی عین روحانی ه. هم عقایدشان و هم سیاستشان راجع به FATF و برجام و همه مسائل. هر دوتاشون هم به خود افتخار میکنند در صورتی که مسبب وضع موجودند. خودش و دولت روحانی رو پاک و مبرا میدونه و مشکلاتی که خودش و دولت روحانی بوجود آورده رو به دروغ میندازه گردن بقیه. از بیان تعامل با جهان و موسیقی به منظور عوامفریبی استفاده میکنه. و با دادن آدرس غلط میگه FATF راه حل مشکله. FATF خود مشکله. ای مردم FATF از برجام هم بدتره و اقتصاد رو بطور کامل فلج و نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی عین روحانی ه. هم عقایدشان و هم سیاستشان راجع به FATF و برجام و همه مسائل. هر دوتاشون هم به خود افتخار میکنند در صورتی که مسبب وضع موجودند. خودش و دولت روحانی رو پاک و مبرا میدونه و مشکلاتی که خودش و دولت روحانی بوجود آورده رو به دروغ میندازه گردن بقیه. از بیان تعامل با جهان و موسیقی به منظور عوامفریبی استفاده میکنه. و با دادن آدرس غلط میگه FATF راه حل مشکله. FATF خود مشکله. ای مردم FATF از برجام هم بدتره و اقتصاد رو بطور کامل فلج و نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
صحیح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا میشه بگی چی تحریم هستیم! تا بچه ها بگیم؟از سپاه یاد بگیر 43 سال تحریمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همتي با همين فرمان جلو برود شايد راي بيشتري پيدا كند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا خودتون رو هم بکشید مردم بهتون رای نمیدن آقای همتی

هنوز یادمون نرفته توی مصاحبتون با آقای رضوانی گفتید قطعا دلار میاد پایین قشنگ چند روز بعد دلار جهش پیدا کرد

مردم رو چی فرض کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چی فرض کردید خودتون هستید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دعوای زرگری همتی و روحانی یم دعوای مکارانه و خائنانه بود.اینا میخوان دوباره در قالب همتی برگردن و باقیمانده سالم مملکت را ویران کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دوباره تخریب ها، دوباره بحث آزادی، دوباره ناامیدی و بی تدبیری ،دوباره عوام فریبی ، دوباره ترساندن مردم و . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
والا ما نفهمیدیم yjc اصولگراست یا اصلاح طلب و یا مستقل و انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ان شاء الله بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
هیچکدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
تا حالا خواب بودی تازه بیدار شدی؟ خیلی وقت از این پیامک های حجاب برا کسی نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
نه اصولگرا و نه اصلاح طلب دیگر دردی از مردم دوا نمیکنن هیچ مرتب درد به دردهای مردم اضافه میکنن.ما فقط و فقط مسئول انقلابی و مخلص و کارآمد و در خط ولایت فقیه لازم داریم.مسئولینی که شهامت تغییر ساختارهای غلط را داشته باشند.قانون شفافیت را در تمام دستگاههای دولتی اجرا کنه.رای نمایندگان-حقوق مسئولین و دارایی مسئولین باید شفاف باشد وگرنه تا دنیا دنیاست گرفتار رانت و رشوه و فساد و اختلاس خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
من از نظر سیاسی،وابستگی فکری به هیچ جناحی ندارم.تنها حزب منطقی و معقول،پیروی از خط امام خمینی است که ولایت فقیه ادامه همان خط امام است.چون امام خوب دریافته بود که فرموده:پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.شما را به خدا ای مردم!کدام جناح پیرو ولایت فقیه هست؟مملکت به این وضع افتاده چون خواص سیاسی خودشون احاس فقاهت میکنن.بخاطر همینه مملکت نه سالانه و نه ماهانه و نه روزانه که لحظه به لحظه آسیب میبیند.مگر ولی فقیه خوبی و سربلندی ملت را نمیخواهد؟مگر حرفاش به سود کشور نیست؟به خدا قسم هر شخصی که دنبال ضربه زدن به تنها حکومت شیعی در جهان باشد مفسد فی الارض است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
الان همه بدون کوچکترین زحمتی می تونند هر مدرکی بگیرند. باور نداری از فک و فامیلای رییست بپرس.
بعدشم فقط به دخترای تحصیل کرده نباید پیام بزنند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دوتا از این ذی صلاح ها را می گفتید ببینیم کیه؟!
خالق ارز جهانگیری؟! عامل به خاک نشستن اقتصاد؟!
هاشمی؟! که نتونست حتی یک شهر را مدیریت کنه.
صادقی؟! که حتی یک روده راست نداره. دیگه چیزی نمونده پست کنه فرداش پیام بزنه الکی گفتم.
کی؟! می خوام بدونم ذی صلاح شما کیه؟! خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
زنده باد این ملت بیدار و هوشیار!این آدما همونایی هستن که گفتن شهرستانی ها شعور سیاسی ندارن چون قبل از تهرانی ها به خائن بودن اونا پی برده بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خب تبلیغات تموم شد؟
حالا برنامه ات چیه؟
از مشکلات فقط حرف میزنه! راهکار بگو و نتیجه راهکار رو هم بگو. اینم بگو می خوای چه کاربکنی که هم فکر های شما توی این32 سال ریاست جمهوری نتونستن بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شورای نگهبان باید تفکر این لیبرال ها که پایه گذار آن رفسنجانی بود پاک کنند و حذف کنند
چون جز بی عدالتی
شکاف طبقاتی
پارتی بازی
عقب افتادگی و....
همش کار خودشون هست و بس
چون از زمانی که با احمدی نژاد رقیب شد و باخت شروع کرد به نابود کردن کشور و مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شعار فقط و فقط...
مرد عمل هستی برنامه بده تا کارشناس ها
شما ها رو مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد
ترساندن ملت از حجاب و دیوار و... تمام شده دیگه
سوال؛
با رفسنجانی چه نسبتی داری؟ چون از دهه 60 دست راست اوشون بودی؟
اگر با ارز 4200 مخالف بودی چرا حرف جهانگیری مورد قبول شد تا یک کارشناسی مثل تو؟
بورس هم کار خودتون بود اقراض از مردم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۲:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
نگفتی چون دستی بر آتش داشتی. اگر رئیس شدی باز هم نخواهی گفت . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا خودتون رو هم بکشید مردم بهتون رای نمیدن آقای همتی

هنوز یادمون نرفته توی مصاحبتون با آقای رضوانی گفتید قطعا دلار میاد پایین قشنگ چند روز بعد دلار جهش پیدا کرد

مردم رو چی فرض کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چی فرض کردید خودتون هستید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درود بر همتي حرف مردم را ميزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخ ، دم همتی زد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی بهت رک بگم که دیگه زمان دادن وعده و آزادی و وعده هایی مثله جناب روحانی نیست
اگه میتونی کاری برای مشکلات اقتصادی و اجتماعی و ... انجام بدی بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
انقدر گرونی درست کردین کمرمون شکست بعد با این کمر شکسته
جمع کنید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما برای خوشبخت کردن ما بدبختی به ارمغان می آورید. جملات شما افعال معکوس دارد. این برای همه ثابت شده که فرصتهای کشور را به تهدید و بحران تبدیل می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
راست میگه رییسی برای تسویه جناحی چند نفر را بازداشت کرد و دیگه خبری نشد. یعنی فساد ریشه کن شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
راست نمیگه
چون خودشون 32 سال تو راس بودن خودشون پایه و سیاست غلط گذاشتن، فقط چند تا کله گنده گرفت تا بقیه حساب کار خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
فکر نمیکنم طبری جناحی بوده باشد.

ثانیا توجه کنید که باید ریشه فساد از قوه مجریه خشکانده شود و به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان است.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
وقتی فساد و بی عدالتی رو به اوج خودش رسوندن نمیشه انتظار داشت همه رو یکدفعه ریشه کن کرد.
مثلا در مورد گرانی ها مشکل بزرگ ما قوه مجریه است که خودش یک پای اصلی مشکلات هست. وقتی دولت مدام قیمت ها رو بالا میبره رئیسی یقه کی رو به عنوان مجرم تورم ها بگیره؟
همین آقای همتی اینهمه سال چه کارنامه مفیدی داشته بگه بعد بیاد اینجا دم از حجاب و ... حرف بزنه.
واقعا بعد از ۸ سال هنوز میخواد با این ترفند از آب گل آلود ماهی بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آخی اگه به بدحجابا بگیم حجابتو رعایت کن استرس میگیرن، توروخدا انقدر به اینا استرس وارد نکنید بزارید با آرامش بی حجاب بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باز هم حرف های پوپولیستی از طرف بانیان وضع موجود شروع شد: از پیامک برای خانم های بی حجاب تا رفع فیلتر از سایت های بی خاصیت. امان از جماعتی که برای رسیدن به قدرت، با امر به معروف که بزرگترین واجب الهی است مخالفت می کنند و به گسترش فساد راضی می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چطور رد عرض یکساعت بورس و مردم را به فنا دادین ولی سه روزه نمیشه سامان داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا چه رویی دارند اینها...........کشک......ماست
Iran (Islamic Republic of)
بدو بدو
۱۰:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اقای همتی شما جمعا حدود 20 سال مدیر عامل بانک بودید و سیاست گذار تسهیلات و وام این افتضاح بانکها ناشی از عملکرد شماها هم هست
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
فیلترینگ باعث نابودی کشوره یا شما و دولت روحانی ما دیگه توی رای دادن حماقت نمی کنیم شما هم از دار و دسته روحانی هستید با این مدیریتتون نابودمون کردید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی اصلا همه تقصیرها گردن دولت سایه است. نه شماها و اربابتون روحانی!!!! نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پیام ها خوندم و خیلی خوشحال شده از این که مردم ما متوجه شدند و دیگه فریب نمی خورند
اکثر پیام ها درست و به جا بود
اینها هم بازی کی بود کی بود من نبودم هست برای اینها تا رای جمع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
دوست عزیزی که میگی پیام هارو خوندم ک خوشحال شدم..دلیلش اینه که اینجا فقط پیام های خاصی اجازه پخش دارن!وگرنه طبیعی نیست که ۱۰۰ درصد مردم به یه شکل فکرکنن
-
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقا الکی زور نزنید مثل روز روشنه کی رئیس جمهوره .بقیه این وسط آب روشن میکنن. فقط رئیسی رئیس جمهوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
در اوج پیروزی از بر نیزه کردن قرآن بر نیزه نباید غاقل بود.
شیطان زور و تزویر را همیشه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اقاناصر شما بیزحمت مردم رو فریب ندین بیزحمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی هم یکی از دار و دسته اقای روحانی هستن فقط مردم عزیز ایران با آگاهی رای بدید خواهشن خواهشن این اقا بدتر از روحانیه برای خراب شدن ایران در تلاشن حرفاش انگار بچه میخواد گول بزنه دیگه دوره شماها به پایان رسیده فقط رای ملت ایران به کسی است که ایران یکبار دیگه شاد کنه از سختیهامون کمی پایین بیاره دزدا بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
تو همین دو صفحه نظرات ایشون 10 تا تناقض داشت.یا واقعا چیزی نمی دونه یا مردم را ساده فرض کرده.در هر دو صورت حتی لیاقت دهیار شدن را ندارند چه رسد به ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی محترم شما وامسال حضرتعالی امتحان پس دادید تمام کاندیدای ریاست جمهوری همشون درپست هایی بودندکه اگر توان داشتند مملکت الان این نبود و اگر شما مقصرنبودیدکسی برای شما برای موفقیت مانع ایجادمیکردبعداز این هم دستهاتون را خواهدبست من درهرصورت رای میدهم
فقط بخاطرنشان دادن مشارکت و عدم بی توجهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بدبختی اینه که حالا فیلترینگ هم دیگه زندگی ملت رو نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کی گفته من فیلتر می کنم؟ اون خبر در مورد رئیسی دروغ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
مگه تا حالا فضا بودی که علت ریزش بورس را نگفتی پس چیکار می کردی این مدت که رئیس بانک مرکزی بودی داشتی سور وام ها را جمع می کردی یا
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۰۸:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب همتی تو هم چند سال نون خور همین دولت بودی که حالا ازش بد میگی..اگه میخواستی و میتونستی تو همین سالا یه کاری میکردی...لا اقل همون موقع استعفا میدادی تا برخی حرفات رو باور کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دکترین شوک و تلاش برای رای
شریک دزد و رفیق قافله ......
مردم را نشناختید ساده هستند اما باهوش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خوب اگر که دستگیری ها نمایشی بوده هفت تپه چگونه آزاد شده؟؟؟
چرا بازار سرمایه رو نمیتوان سه روزه احیا کرد ؟ چون جیب هاتون هنوز پر پول نشده ....
فیلترینگ و دخالت در بازار بورس باید با اطلاع مردم صورت گیرد
اگر قرار بر این باشد که مجلس در کار شما دخالت نکند پس حتما شما دیکتاتور هستید
ترویج بی حجابی .....متاسفم آقای همتی
خوب شما که دم از عدالت میزنی در پرداخت و پخش ارز و دلار عدالت رو رعایت کردی یا فقط جیب نور چشمی ها رو پر کردی.
یا علی مدد رای ما سید ابراهیم رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
فرجی
۰۸:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آسمون ریسمون بافتی
حالا که دختر تحصیل کرده دیگه نباید حجابشو رعایت کنه؟
انگار از قانون و عرف و دین و مذهب مملکتت خبر نداری
اگر تو برنامه ای داشتی تو این مدت ریاست بانک مرکزی کاری کرده بودی
حالا هم با رفتارها و حرف های پوپولیستی به جایی نمیرسی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حتما باز تو می خواهی جای روحانی رو پر کنی و امثال اسحاق جهانگیری بشن معاون اول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کاری کردید که ادم به خانواده خودش اعتماد نداره چه برسه به شما
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۰:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
حرف دل من را گفتید.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۸:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ملت گول نخورید اخراج ایشان بازی سیاسیه که وانمود کنه از دولت جدا شده ولی مطمین باشید این اگه ریس جمهور بشه روحانی میشه معاون اول وهمه کاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
وعده چندین وچند ساله سر خرمن ها که هیچ وقت محقق نشد ونخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
یعنی دقیقا برابر اصل روحانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
میخواد رای بیحجابها را جمع کنه.خجالتم خوب چیزیه.حیا کن ریاست جمهوری رو رها کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دلیل نمشه اگه کسی در حاجبش راحت تر بود به فکر رای نباشه
بخواهید فریبش بدید
بی حجابی با نادانی که برابر نیست که مخاطب را نادان فرض نکنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی = قاتل بورس
Iran (Islamic Republic of)
AMIR
۰۷:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما که دلیل سقوط بورس را می دانستید و نگفتید و با زندگی میلیونها ایرانی بازی کردید و آب به آسیاب دشمنان مردم ریختید شایسته ریاست جمهوری نیستید .
با مردم صداقت ندارید و تضمینی وجود ندارد که شما هم به مردم خیانت نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دليل سقوط بورس را تا حالا نگفته , خيانت و جنايت كردي آقاي نسبتا محترم ؛ شما و تمام مسئولين مثل شما كه مردم را به بورس دعوت كرديد همه خيانت به اعتماد ملت كرديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما اگر واقعا دلسوز ملت بودی چرا دلیل سقوط بازار سرمایه را همان وقت نگفتی
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۷:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این آقا خودش یادش رفته
دم از معیشت مردم میزنه ولی ساعت مجی که به دستش داره را برا تو بازار یک قیمت بکنه.
آقایی که ساعت میلیاردی تو دستت داری لطفا دم از معیشت مردم نزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ایشان خواهرزاده اکبر میباشد؟
ماستی که ترش است از تغارش پیداست؟
-
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما اصلاحطلبان دگه حناتون رنگی نداره دگه هروعده ای بدید باورش سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
مردم گول این ها رو نخورید. که با تمام این حرف ها فقط از شما سو استفاده می کنند و رای می گیرند بعد همون آش و همون کاسه.
نمایش بازی کردن و روحانی اخراجش کرده که بگه من با دولت اختلاف دارم. من بچه خوبیم. دولت با من مشکل داره. ولی من خیلی خوبم.
رئیس بانک مرکزی بودن کم نیست. تو در مسئولیتت هیچکار نکردی. بعد می گویی من نتوانستم درستش کنم ... دست من نبود.... تو اگر رئیس جمهور هم شوی بعد می گویی من اختیار ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۰۷:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ایشان فرموده اند معیشت مردم دچار آسیب شده , کی کرده ؟ خود شما , کی باید نمیکرد ؟ خود شما , ایشان فرمودند دولت و سیاست مداران اقتصاد را کنترل کردند . شما کجا بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
یکی باشه بتونه اقتصاد رو درست کنه از بین نامزدهای انتخاباتی - همین آقای همتی است - چقدر قشنگ صحبت میکنه (رای ما دکتر همتی )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
اگر هدفت اقتصاده که آقای رضایی بهتره، هم استاد تمام دانشگاه است هم حداقل چندتا راهکار ارائه داد. من برنامه جفتشون را دیدم مناسفانه آقای همتی هیچ راهکاری ارائه نداد فقط 45 دقیقه وقتمون را گرفت.
اما اگر هدفت چیز دیگه ایه که خودت میدونی.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ایشون اگه میخواست کاری کنه تو این چند سال ریاست بانک مرکزی اینکار رو می‌کرد. اصلا یه نقطه درخشان نه مفید تو کارشون داشتن. با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دوباره فیلترینگ دوباره حجاب
بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر
۱۲:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
داره مردم رو از رئیسی می ترسوند کی گفته قرار است فیلتر بشود؟ الان اصلا بحث فیلتر و حجاب و آزادی نیست؟ بحث سر مبارزه با فساد و رانت و کارآمدی که مهم ترین کارآمدی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر شیبانی
۲۱:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
در پاسخ به محمد باقر بدون فامیل:
اشتباهات بیشتر در قضاوت از سر عدم درایت خیزد.آقای همتی هیچ شخصی را از دیگری نترساند بلکه خیلی رک و واقع گویی کرد و تفکر جهان امروزی را ارائه نمود و مباحث فیلتر و حجاب و آزادی و اختیار انسانها از مباحث زیر بنایی است که اگر به آزادی و شرافت انسانها بها داده شود دولتها به جای دیگران ارزش گذاری نمی کنند چرا که باید دولتها بپذیرند که ارزشها امری فطری است و انسانها نیاز به قیم ندارند اما به راهنما نیاز دارند .دولتها فقط راهنما باشند.انسانها خوب و بد خویش را می شناسند و اگر دچار فرقان شوند فقط باید انها را راهنمایی کرد .بحث آقای همتی سر مبارزه با فساد نیست بلکه سر خشکاندن علل اصلی فساد است.این دو را با تعقل مجزا کنید آنوقت تفاوت ایشان را با دیگری خواهید درک کرد.
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۷:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ایشان می گویند"امیدوارم با رفع تحریم‌ها شاهد تک نرخی شدن نرخ ارز باشیم. "حالا امدیم و نشد.برای ما برنامه شما در این امر مهم است.وگرنه الان هم که همین وضعه.
Iran (Islamic Republic of)
[جلال
۰۷:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
با عرض سلام خدمت همه...وقتی صحبت های آقای همتی رو دیدم و شنیدم دقیقا یاد اون حرف جناب روحانی افتادم که می گفت:ایا رئیس جمهور شدن ارزش این همه دروغ روداره؟ ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
هنوز هیچی نشده وارد حلقه انحرافی شد.
برای جذب آرای خاکستری روی احساسات خانمها کار می کند.
وای به وقتی که رییس جمهور شود .
Iran (Islamic Republic of)
ر د
۰۶:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
او بر کنار نشده . برای اینکه این دولت آنقدربد نام شده . میدونه که رایی نداره.پس تبانی کردن تاشاید رای بیاره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
در دولت قبلی با حذف صفر به فکر سرمایه دار ها بودی تا راحت تر بتوانند پول در بیاورند و به فکر کسانی که با زحمت پول در می آورند نبودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باید فکری به حال آقایان تحصیل کرده بیکار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باید فکری به حال آقایان تحصیل کرده بیکار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
دولت سوم روحانی علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
از حقوق هایی که در بانک مرکزی به کارمندان میدهند میشود یارانه ها را افزایش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
یارانه، یارانه ،یارانه. تنها گزینه نامزدهای محترم برای کلاه گذاشتن سر مردم سادلوح.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به نظرم شما اول میبایستی محاکمه میشدی تا تایید صلاحیت جناب!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۵:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
درمورد یارانه 450 تومنی که میگه منابعشو بگو،اقای رضایی گفتند
در مورد مبارزه با فساد هم که طعنه به اقای رییسی میزنن اولن ایشون فقط همون از دستشون برمیومده چون در قوه قضاییه بودن،ثانیا کارنامه خود اقای همتی در مبارزه با فساد چیه؟سه سال رییس بانک مرکزی بودن نا سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۰۵:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
تو را باید برای کارکردت در بانک مرکزی، دادگاهی کرد نه رئیس جمهور!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام ایشان توضیح نداد بانک چند کارخانه را بعلت بدهی تصاحب کرد وچندکارگر بیکار شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما در دوران اقای روحانی چه گلی به سر مردم ریختی که الان میخواید شعار علکی میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بورس یکسال گذشت و هنوز احیا نشده
۳ روز‌کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
امروز صحبت های ایشان را گوش میدادم فهمیدم که ایشون انسانی هستن که نگاهی مانند دولت روحانی به داخل کشور ندارن و تمام این بدبختی هارا تقصیر تحریم میدانند و باید حتما مذاکره کرد


ما فردی را میخواهیم در عینی که خداترس هست در مسائل کشور نترس هستن و مشکلات مردمو گرو دستان خارج از کشور نمیبیند

اقای همتی هم همون روحانی هست فقط اسماشون فرق داره


مثل روحانی حرفاش همش برعکسه

هر وقت گفت دلار گرون نمیشه ثابته . فرداش دلار رفت بالا خخخخخخخ

اینم وجه اشتراکشون با روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باز انتخابات شد ...
Iran (Islamic Republic of)
راد
۰۲:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
برادرهمتي ، اتفاقا اولين رئيس جمهورايران هم اقتصاددان بود وهم سياستمدار وهم زيرک .مدتي هم وزيراقتصادشد ولي ضربه اي که به ايران زد اثراتش تاکنون وبلکه تاسالها باقي خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بورس هم همه ملت میدونن کار دولت هست روزگار ملت سیاه کرد بیخود گردن نماینده و ... نندازین که این دولت هیچ وقت به حرف مجلس نبوده و نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
این دیگه دست روحانی از پشت بسته تو هم فکر مردم نیستی فکر افرادی خاصی هستین من این مطالب خواندم که ببینم چه برنامه ای داری ولی بیشتر دیدم شبیه طرفداری از دولت های اصلاحات قبلی هست که مردم ازشون متنفرن وتبلیغ وگرفتن رای خاکستری دیگه کسی گیر به موی سر دختر وحجابش نمیده کار از کار گذشته از مو وسرو گردن گذشته مقصرم هم تو نیستی سید اصلاحات تیشه به ریشه مملکت زد تا ازدای بیاره تا نظام سرمایداری برقرار کنه وراحتر دسبرد به سرمایه ملی بزنه ودستش توی جیب مردم کنه
Iran (Islamic Republic of)
مش قربونعلی
۰۱:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چرا نتیجه دادگاه ولی ا…سیف و احمدعراقچی توسط دادگاه انقلاب اعلام نمیشه؟!!!
چرا نتیجه دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباری فرشتگان-کاسپین منجمله محمدعلی تفکر و علی ابراهیم بای سلامی غارتگران اموال مردم ، سپرده گزاران و همدستانشان در بانک مرکزی توسط دادگاه انقلاب اعلام نمی گردد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سیف و عراقچی پرونده هاشون در حال بررسی است صبر کنید محاکمه می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به قولی ترامپ که به جو بایدن گفت تو اگه حل مشکلات رو بلدی به اوباما میگفتی، خوب تو هم اگه حل مشکلات رو بلد بودی به رییس جمهور میگفتی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
به قولی ترامپ که به جو بایدن گفت تو اگه حل مشکلات رو بلدی به اوباما میگفتی، خوب تو هم اگه حل مشکلات رو بلد بودی به رییس جمهور میگفتی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
جنابعالی مگر ایران تشریف نداشتی و در دولت راستگویان نبودی چرا درست نکردی؟
اگر اکثریت مردم کاندیدا ندارند تو که هستی باید به تو سوپر من رای بدهند؟
حتما کابینه احتمالی شما هم جهانگیری و اطرافیانش هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر شیبانی
۰۱:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سخنان ایشان را شنیدم و بسیار عالی بود.اهل حاشیه نبود.رک و روراست بود.دینمدارانه و آزادگرایانه بود.علمی و بسیار فنی و تخصصی بود.اهل تخریب دیگری نبود.قول الکی نداد.اهل بر انگیختن احساسات و روضه خوانی نبود.مسلط به آیین کشورداری بود.نگاهش به زن و مرد عدالت گونه بود.خرد ورزانه و تعقلگرایانه بود.از خون شهدا و انقلاب و دیگر نمادها برای برانگیختن احساسات استفاده نکرد.حد توان خویش و عملکرد خویش را بیان نمود و غلو نکرد.آقای همتی رای بیاورد مردم و مملکت منتفع خواهند شد.سخنان ایشان دلنشین و دلگرم کننده بود و نشان از کمال مدیریت ایشان بود.براساس اینکه :رعایت انصاف در قضاوت از ایمان است امیدوارم همه منصف باشیم و درست قضاوت کنیم و برای خدا قضاوت کنیم نه از روی احساس و یا احیانا قومیتی و سلیقه ای و فامیلتی و یا چشم داشت به پستی و مقامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
از کس و کاراشی که اینطور دفاع میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
شما با دیبی نسبتی داری؟! یا داری مسخره اش می کنی؟!
چون دقیقا همه این کارهایی که گفتی را انجام داد. می حوای یکبار دیگه با انصاف ببین
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر شیبانی
۲۱:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پاسخ به دو نا شناس عزیز:معمولا ناشناس از نظر من قابلیت پاسخگویی ندارد.اما باز از سر انصاف و انهم یکبار پاسختان می دهم که:
اینچنین گفتست رسول نیکو جاه
ذره عقلت به از صوم و صلاه
اگر با تعقل و از حیث اتمیسم منطقی به سخنان ایشان توجه کنید و تخصص لازم را درتحلیل می داشتید آنوقت تفاوت ایشان با دیگران برایتان کاملا واضح می شد.امروز روز خردورزی و پرهیز از احساس و جناح بازی است.یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوالعلم درجات.
Iran (Islamic Republic of)
دیدگاه
۰۱:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
راستش برنامه جدّی ای از سوی ایشان معرفی نشد، کابینه ای هم اعلام نکردند! از نظر من، یک کاندیدا باید آنقدر در ذهنش برنامه داشته باشد و پشت سر هم اعلام بکند که وقت برای صحبتهای حاشیه ای (رقبا دارند علیه من چه میکنند؛ فلان رقیب چنین گفت چنان گفت، فضای اینستگرام و توییتر و ...) پیدا نکند. البته همچنان از هیچ کاندیدی برنامه عملیاتی اعلام نشده، همه در حد ایده کلی!
Iran (Islamic Republic of)
راهبي
۰۱:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سيه نمايي ازنوع اقاي همتي وفرارازپاسخ گويي وخروج ازمتن به حاشيه وبي برنامه بودن وعدم ارائه کارنامه اي مشخص دال برکارامدي .
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۱:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
خیلی ساده گفت افرادی که با حجاب و فیلترینگ مشکل دارن به من رای بدن
صرفا صحبت های تبلیغاتی برای افزایش رای
Germany
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
قبل از انتخابات بایستی کلیه اموال منقول و غیر منقول خودت و
تمام اعضای خانواده درجه یک و دو به صورت کتبی اعلام شود.
Germany
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
قبل از انتخابات بایستی کلیه اموال منقول و غیر منقول خودت و
تمام اعضای خانواده درجه یک و دو به صورت کتبی اعلام شود.
۱۲
آخرین اخبار