معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: از امروز یعنی ۱۱ خرداد ماه مصاحبه برای پذیرش دانشجویان دکتری شروع شده و تا ۱۴ خرداد ادامه دارد.

سعیدرعیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان مصاحبه دکتری اظهار کرد: زمان مصاحبه داوطبان دکتری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از فردا، یعنی ۱۱ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۴ خرداد ادامه داد.

او افزود: مطابق برنامه ریزی دانشکده‌ها زمان مصابه برای داوطلبان دکتری متفاوت بوده و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رعیتی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش متقاضیان دکتری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ۱۶۸ نفر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: از آن جایی که دانشکده‌های موجود در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هرکدام با ظرفیت‌های بزرگ و کوچک تقسیم بندی می‌شوند؛ بنابراین میزان پذیرش دانشکده‌ها با یک دیگر به دلیل ماهیت خود دانشکده‌ها متفاوت هستند.

رعیتی درباره وجود رشته‌های کم متقاضی در دانشگاه گفت: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با عنوان یک دانشگاه صنعتی شناخته شده است؛ بنابراین به غیر از رشته‌های علوم پایه ۱۱ دانشکده مهندسی داریم و تمامی رشته‌ها دارای متقاضی هستند و در آن رشته‌های منسوخ شده وجود ندارد.

او اضافه کرد: بدیهی است داوطلبانی برای مصاحبه علمی در هر کدرشته محل دعوت شده­‌اند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه­‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ آ نها  در کد رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدّنصاب تعیین شده از طرف دانشگاه باشد. حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حدنصاب تعیین شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بیان کرد: عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان‌های تعیین شده توسط دانشکده، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ۱۴۰۰

لازم است داوطلبان قبل از شرکت در جلسه غیرحضوری جهت مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

در ارسال مدارک رعایت نکته ذیل الزامی است:

- در تهیه فایل‌های تصویری مورد نیاز جهت بارگذاری، از اصل مدارک و اسکن رنگی مدارک استفاده شود. (اسکن مدارک بصورت سیاه و سفید بررسی نخواهد شد.)

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سیستم گلستان:

تمامی صفحات شناسنامه

کارت ملی

عکس ۴×۳

تعهد نامه تحویل اصل مدارک (تکمیل و بارگذاری نسخه چاپی الزامی است.) (جهت دریافت فرم کلیک نمایید.)

ریزنمرات و مدارک تحصیلی مقاطع پیشین (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد)

گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی‌ارشد)

مدرک زبان آزمون‌های زبان بین الملل مربوط به دو سال گذشته:

TOEFL MSRT, IELTS, TOLIMO

کارنامه آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ + کارنامه انتخاب رشته دانشگاه‌ها

حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ معرفی‌نامه صادره از مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی

سوابق پژوهشی (صفحه اول و صفحه چکیده پایان‌نامه، صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و ...)

تبصره ۱- آن‌دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند.

تبصره ۲- دانشجویان سال آخر که در مقاطع کارشناسی‌­ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل خواهند شد، می‌­بایست برابر ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغ شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور، مدارک لازم را تهیه و بارگذاری کنند.

پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت‌نام و بررسی مدارک برابر مصوبه هیئت امناء دانشگاه (۸۰۰/۰۰۰ ریال معادل هشتاد هزار تومان) در سیستم جامع آموزشی دانشگاه. (هزینه پرداخت شده برای ثبت‌نام الکترونیکی، بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه بوده و به هیچ عنوان مسترد نمی‌­شود.)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار