استاندار آذربایجان‌شرقی تعداد واجدان شرایط رای دادن در این استان را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان‌شرقی را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد و گفت: ۷۰ هزار نفر از جمعیت استان نیز برای اولین بار فرصت مشارکت در انتخابات را پیدا کرده‌اند.

 پورمحمدی با بیان اینکه جمهوریت و مردم‌سالاری دینی از مهمترین و بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: حفظ و حراست از این دستاورد‌های ارزشمند، وظیفه تک‌تک دلسوزان نظام و انقلاب است.

او از آمادگی کامل استان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری انتخابات سالم در ۲۸ خرداد خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و در آستانه انتخابات نیز هیچ‌گونه مشکل خاص امنیتی در استان نداریم.

پورمحمدی با بیان اینکه تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم، گفت: مجریان انتخابات آخرت خود را فدای دنیای دیگران نمی‌کنند و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در سلامت انتخابات، شک نکنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: تردیدی نیست که همه باید در تعیین سرنوشت خود، مشارکت کرده و تبلیغات ناسالم و جهت‌دار دشمنان را بی‌اثر سازیم.

پورمحمدی تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان‌شرقی را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد و  گفت: ۷۰ هزار نفر از جمعیت استان آذربایجان شرقی  نیز برای اولین بار فرصت مشارکت در انتخابات را پیدا کرده‌اند.

او با اشاره به پیش‌بینی سه هزار و ۴۸۶ شعبه اخذ رای در استان،گفت: ۶۵ هزار نفر در فرآیند برگزاری، نظارت و حفاظت یاری‌گر مسئولان استان در روز انتخابات هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای تاکید کرد و گفت: به دلیل جلوگیری از ازدحام و کاهش زمان انتظار برای رای دادن، در بسیاری از شعب سه صندوق اخذ رای در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار