معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی ازجریمه یک میلیارد ریالی واحد توزیع‌کننده تخم‌مرغ در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در راستای تشدید اقدامات نظارتی در ایام مختلف سال برنامه‌های پیش‌بینی شده با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در جریان بازرسی از واحد‌های توزیعی ۱۰ تن تخم‌مرغ کشف و به دلیل تخلف گرانفروشی برای واحد توزیعی پرونده تخلفاتی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

او با تاکید بر اینکه همه فعالان حوزه کسب و کار موظفند ضوابط مرتبط با ثبت اطلاعات کالای تولیدی یا توزیعی مشمول در سامانه‌های جامع انبار و تجارت را رعایت کنند، افزود: فعالان این حوزه می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف و خانه صنعت، نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه‌های مذکور اقدام کرده و حتما تاییدیه لازم از سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی یا ادارات تابعه در شهرستان‌ها را دریافت کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان آذربایجان شرقی گفت: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان با استفاده از سامانه‌های جامع انبار و جامع تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری بوده و با متخلفان براساس قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گزارش‌های خود را از طریق سامانه‌های این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار