هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعلام آمادگی دانشگاه علم و فرهنگ برای آموزش‌های حضوری

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: در صورت بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها آمادگی لازم را برای برگزاری کلاس‌ها داریم.

سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی دانشگاه‌ها برای برگزاری حضوری آموزش‌ها از اول مهر اظهار کرد: آمادگی لازم را جهت برگزاری آموزش‌های حضوری از اول مهر داریم.

او افزود: هر سال در دانشگاه علم و فرهنگ ۳ سناریو را برای برگزاری آموزش‌ها به صورت حضوری، مجازی، ترکیبی (حضوری و مجازی) پیشنهاد می‌دهیم و یکی از آن‌ها را پیش ببریم.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به تجربه به دست آمده در آموزش‌های مجازی حتی در صورت بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها هم آموزش‌های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی در کنار هم ادامه خواهند داشت.

او ادامه داد: از اواخر خرداد و اوایل تیر ۱۴۰۰ امتحانات پایان ترم آغاز می‌شود و تا ۲۰ تیر ادامه دارد و مطابق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ استادان بایستی در طول ترم به ارزیابی دانشجویان اقدام می‌کردند تا به اینصورت تنها نمره پایان ترم، ملاک ارزیابی دانشجویان نباشد.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: در صورت قطعی برق یکی از تمهیدات دانشگاه این است که استادان بر اساس ارزیابی طول ترم نمره پایانی دانشجویان را ثبت کنند یا در صورت امکان، مجدد به برگزاری آزمون اقدام کنند.

هاشمی بیان کرد: البته در صورتی که دانشجویان نتوانند در زمان قطعی برق در امتحانات شرکت کنند باید به صورت کتبی درخواست خود را به دانشگاه ارائه دهند تا بعد از طی شدن مراحل مختلف مجدد برای شرکت در آزمون آماده شوند؛ چرا که در این زمینه احتمال دارد سوء استفاده‌هایی دیده شود که برای جلوگیری از این آفت اقدام به سخت گیری کرده ایم.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: به منظور کاهش معضل قطعی برق در زمان امتحانات پایان ترم به صورتی برنامه ریزی کرده ایم تا دانشجویان در این دوران متضرر نشوند و بتوانند با آرامش نمره درس مربوطه را اخذ کنند.

هاشمی تاکید کرد: از آن جایی که استقبال زیادی از پیش ثبت نام برای شرکت در کلاس‌های تابستانی دانشگاه علم و فرهنگ انجام نشده؛ بنابراین برنامه‌ای در این زمینه ترتیب نخواهیم داد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار