چهار تیم بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های تبلیغاتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرکرد نظارت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد گفت: چهار تیم ۲ نفره بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های تبلیغاتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نظارت دارند.

او افزود: این بازرس‌ها وظیفه دارند تا چنانچه تخلفی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی رخ می‌دهد تذکر دهند و چنانچه این تخلفات ادامه داشته باشد، صورتجلسه شده و به مراجع قانونی گزارش می‌شود.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: تیم‌های بازرسی مشترک از کارشناسان مرکز بهداشت و نماینده فرمانداری هستند و روزانه به ویژه در بعدازظهر‌ها به محل ستاد‌ها مراجعه کرده و مطابق بر مفاد دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد انتخابات بر نحوه رعایت این دستورات نظارت می‌کنند.

او با بیان اینکه تامین سلامت در ستاد‌های تبلیغاتی انتخابات در شهر‌های بزرگ‌تر شهرستان با چالش بیشتری مواجه است ادامه داد: علاوه بر نظارت بر سلامت، نسبت به دیگر تخلفات تبلیغاتی نظارت‌ها با جدیت لازم پیگیری می‌شود.

ارژنگ گفت: رعایت نکردن بهداشت در ستاد‌های انتخاباتی به منزله تهدید علیه بهداشت عمومی است و مجازات این جرم از سوی مراجع قانونی تعیین می‌شود.

او با دعوت از طرفداران نامزد‌های انتخاباتی شهرستان شهرکرد به اخلاق‌مداری و رعایت قانون، افزود: امید است با تبلیغات سالم و رعایت باید و نباید‌های تبلیغاتی بتوان زمینه برگزاری یک انتخابات حداکثری و پرشور را فراهم کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار