جهاندیده گفت: یکی از سطوح و عرصه‌های مهم مشارکت سیاسی شرکت مردم در انتخابات است و این حضور می‌تواند باعث تقویت همبستگی و وحدت ملی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند امنیت داخلی کشور را ارتقا بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت کند.

او با تاکید بر اینکه دشمنان همواره سعی در ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور هستند افزود: اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات تثبیت خواهد شد و ملت انقلابی ما ثابت کرده‌اند همواره به آرمان‌های این انقلاب و امام پایبند هستند و در بزنگاه‌های تاریخی کشور این مساله را نشان داده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان بیان کرد: انتخابات پیش‌رو برای کشور بسیار حساس است و به دلایل مختلفی که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند نه تنها شرکت در این عرصه بلکه توصیه به دیگران برای مشارکت در آن از اهمیت فراوانی برخوردار بوده چرا که انتخابات همیشه به عنوان مظهر اقتدار ملت و نظام اسلامی مطرح بوده است.

او  خاطرنشان کرد: هر فردی با هر نوع سلیقه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بسیار پرشور با اتحاد و همدلی بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی خود را به جهانیان نشان دهد که توسعه و آبادانی کشور در گرو همکاری و همبستگی ملی و اطاعت از ایشان رقم می‌خورد.

به گفته رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ۲ هزار و ۲۹۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات پیش‌رو در سراسر این استان پیش بینی شده است.

ابوذ کوثری با بیان اینکه از این تعداد صندوق‌های درنظرگرفته شده برای انتخابات ۳۰ درصد شعبه‌های شهری و ۷۰ درصد شعبه‌های روستایی هستند افزود: در مجموع ۴۲ درصد این شعبه‌ها ثابت و هشت درصد نیز سیار است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تعداد واجدان شرایط رای دادن در سراسر استان یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۵۰۸ نفر است.

کوثری با اشاره به شمار رای اولی‌های سیستان و بلوچستان در انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: در این دوره ۷۳ هزار نفر رای اولی در استان برای نخستین بار پای صندوق‌های اخذ رای حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار