معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از کتاب "تحلیل جامع بر همه‌گیری کرونا در ایران و جهان" همزمان با دهه کرامت در مشهد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با دهه کرامت از کتاب "تحلیل جامع بر همه‌گیری کرونا در ایران و جهان " در مشهد رونمایی شد.

او افزود: این کتاب به همت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تالیف و چاپ شده است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: فصل‌های این کتاب شامل کلیات و آمار کرونا در جهان، ایران و خراسان رضوی، بررسی مدیریت کارآمد کشور‌های مختلف در پاندمی کرونا، مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه کرونا، مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا  به شیوه محله و خانواده محور، اطلاعات در خصوص واکسن‌ها و دارو‌های کرونا، کرونا در مادران و کودکان و تظاهرات خارج ریوی این بیماری است.

قلیان بیان کرد: بخشی از کتاب تحلیل جامع بر همه‌گیری کرونا در ایران و جهان مربوط به مطالعات تطبیقی درباره کشور‌هایی مانند ایران است که در کنترل کرونا موفق عمل کرده‌اند.

او تصریح کرد: در بخش دیگری از این کتاب، چالش‌ها و تغییرات شگرف در حوزه آموزش به ویژه آموزش پزشکی مورد توجه قرار گرفته است؛ قطعا این کتاب برای متخصصان و پژوهشگران در مسیر مبارزه با ویروس کرونا راهگشا است.

کتاب تحلیل کرونا در ۸ فصل و ۲۷۷ صفحه با همکاری "حمیدرضا حسین زاده، وحید دانش‌نادران و حسن پیلارام" نوشته شده و توسط انتشارات "راز نهان" به چاپ رسید که چاپ اول آن در هزار جلد انتشار یافته است.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.