فلسطینیان ساکن نوار غزه در حمایت از اهالی قدس با ارسال بالن‌های آتش زا به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین بخش زیادی از آن مناطق را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی المیادین، در پی به پرواز درآمدن بالون‌های آتش‌زای فلسطینیان به سمت شهرک‌های اطراف نوار غزه، آتش‌سوزی جدیدی در شهرک «اشکول» رخ داده است.

اهالی غزه همچنان به ارسال بالن‌های آتش زا به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در نزدیک مرز‌های نوار غزه ادامه می‌دهند.

واحد‌های آتش نشانی در این شهرک‌ها دیشب از ثبت ۲۶ مورد آتش سوزی در این شهرک‌ها خبر دادند.

گروه ”نوادگان ناصر“ ارسال بالن‌های آتش زا را تایید و اعلام کرد اهالی غزه، مردم قدس را تنها نمی‌گذارند.

این گروه تاکید کرد تا وقتی اهالی قدس امنیت نداشته باشند، رژیم اشغالگر نیز امنیت نخواهد داشت.

ابومالک یکی از افراد گروه ”نوادگان ناصر“ به المیادین گفت: اکنون در مرز‌های نوار غزه حضور داریم و بالن‌های آتش زا را به عنوان پاسخ و پیام اولیه برای رژیم صهیونیستی به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به پرواز در می‌آوریم و به این رژیم می‌گوییم ما مسجدالاقصی و قدس و هموطنان خود را در محله شیخ جراح تنها نمی‌گذاریم و دل ما با آنهاست.

وی افزود: فرماندهی ما حوادثی را که در مسجدالاقصی روی می‌دهد و اهداف و نیات رژیم صهیونیستی از برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها در صحن‌های مسجدالاقصی و باب العامود را پیگیری می‌کند. ما در کمین آن‌ها هستیم و اجازه نمی‌دهیم تا وقتی اهالی فلسطین در قدس امنیت ندارند، صهیونیست‌ها در امنیت زندگی کنند. گروه ”نوادگان ناصر“ با ارسال بالن‌های آتش زا و به آتش کشیدن مناطق اطراف نوار غزه پیامی هشدار آمیز برای رژیم صهیونیستی ارسال می‌کند و این رژیم باید پیام این کار را دریافت کند و دست از اقدامات احمقانه در قدس و مسجدالاقصی بردارد. گروه‌های نظامی مقاومت نیز پشت سر ما هستند و اهالی قدس را تنها نمی‌گذارند.

از سوی دیگر تعدادی از فلسطینیان نیز با آتش زدن لاستیک خودرو‌ها در مناطق مرزی شرق و شمال نوار غزه و پخش صدا با استفاده از بلندگو و نیز ارسال بالن‌های آتش زا به ایجاد ترس و وحشت در دل صهیونیست‌ها پرداختند.

ادامه ارسال بالن‌های آتش زا به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه +تصاویر

ادامه ارسال بالن‌های آتش زا به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه +تصاویر

ادامه ارسال بالن‌های آتش زا به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
حقشونه
آخرین اخبار