کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پدیده گرد و خاک‌ محلی و غبار آلودگی هوا در مناطق شرق، شمال و مرکز اصفهان تا هفته دوم تیر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان بیشتر مناطق استان با توجه به استقرار جوی پایدار در روز‌های پیش‌رو صاف و در نواحی مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان غبار آلود است.

او ادامه داد: وزش باد به نسبت شدید در مناطق شرق و شمال استان با گرد و خاک محلی همراه است که به کاهش دید افقی و بالارفتن شاخص‌های کیفی هوا در شرق و مرکز منجر می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه پدیده گرد و خاک روز‌های پنجشنبه و جمعه با شدت کمتر از امروز ادامه دارد، ابراز داشت: روز‌های شنبه و دو شنبه هفته آینده نیز پدیده گرد و خاک محلی را در شرق، شمال و مرکز اصفهان خواهیم داشت و هوا در این مدت غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار