نام درست گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد در سطح معابر شهری تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ علی نام‌درست رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مبلغ جریمه ۲۰۰ هزار تومان برای خودرو‌های متخلف اعمال خواهد شد گفت: به منظور کنترل عبور و مرور در سطح معابر شهری و اعمال محدودیت‌های منع تردد از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد تمام نیرو‌های مرتبط با مجموعه پلیس راهوار در نقاط گوناگون شهر مستقر هستند.

وی افزود: مردم از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند و کارمندان، پزشکان و پرستارانی که مجبورند به صورت شیفتی در ساعت منع تردد، عبورو مرور داشته باشند در صورت صدور دستور ایست از سوی پلیس باید توقف کرده و مدارک لازم را ارائه دهند تا جریمه نشوند و به صرف داشتن مجوز، از دستور پلیس تخطی نکنند.

رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را بخوبی رعایت می‌کنند، به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور سیستان و بلوچستان همگام با حافظان سلامت به منظور کاهش انتقال ویروس کرونا با تمام توان در خدمت گروه حفظ سلامت جامعه است خاطرنشان کرد: خودرو‌هایی که از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح در سطح معابر شهر تردد کنند توسط دوربین‌ها رصد و ثبت می‌شوند از شهروندان عزیز انتظار است بطور جدی مقررات را رعایت کنند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان؛ با فوت ۱۶مورد جدید شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به هزارو ۴۸۶نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: با افزوده شدن ۸۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۴۷ هزار و ۷۸۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۳۹۸ بیمار حاد تنفسی و ۲۵۷ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار