معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی انتقادات و پیشنهادات در استان آذربایجان شرقی گفت: اخذ وجه غیر از هزینه کتاب و بیمه در زمان ثبت نام ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اکرمی معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی در جلسه شورای پروژه مهر با تاکید بر اینکه میزان تحقق ثبت نام کتب درسی به جد پیگیری و کاستی‌ها رفع  شود گفت: سامانه پیامکی نیز جهت ارتباط با مردم در بحث ثبت نام فعال  شود.

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی گفت: خانواده‌ها برای انعکاس نظر‌ها و انتقاد‌های خود می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۶۲۴ تماس بگیرند.

او همچنین بر پیگیری پروژه‌های نیمه تمام جهت آماده سازی برای حضور دانش آموزان در اول مهر، خاطرنشان کرد: پیگیری تکالیف قانونی شرکای  آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف مجموعه از هم اکنون انجام شود.

اکرمی اضافه کرد: همچنین دستورالعمل جهش دانش آموزان به پایه بالاتر از طرف آموزش و پرورش استثنایی پیگیری و در زمان مناسب اطلاع رسانی و ابلاغ شود.

 خوشبخت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی نیز گفت: طی ۱۰ روز کاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار دانش آموز برای طرح سنجش نوبت دهی شدند که در این مدت حدود هفت هزار نوآموز پایه اول مورد سنجش قرار گرفتند و از ۲۰ تیر نوبت دهی برای سنجش پیش دبستانی‌ها عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.