بهره مندی ۳۰ خانوار روستای کوشه سفلی از آب شرب سالم

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوسف از توسعه شبکه توزیع آب روستای کوشه سفلی و بهره مندی ۳۰ خانوار این روستا از آب شرب سالم خبر داد.

شاهی گیو مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوسف در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: توسعه شبکه توزیع شهرک جدید روستای کوشه سفلی در قالب آبرسانی به مسکن محرومین توسط این نهاد و با مشارکت دهیاری روستا اجرایی شد.

او افزود: به دنبال درخواست دهیاری روستای کوشه سفلی، توسعه شبکه شهرک جدید این روستا به طول ۷۰۰ متر اجرایی شد و حدود ۳۰ خانوار از مردم این شهرک از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

شاهی گیو با اشاره به شناسایی یک مورد انشعاب غیر مجاز در روستای فخر آباد از توابع مجتمع آبرسانی خوسف بیان کرد: بررسی و شناسایی انشعابات غیر مجاز در مجتمع‌های آبرسانی شهرستان با تشکیل اکیپ شناسایی در دستور کار امور آب و فاضلاب شهرستان قرار گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوسف عنوان کرد: انشعاب غیر مجاز شناسایی شده در روستای فخر آباد خوسف قطع و موضوع با حضور نیروی انتظامی صورت جلسه شده و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به امور حقوقی شرکت ارسال شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار