مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم:

۲۴۰ دستگاه ناوگان باری از قم به بندر امام خمینی اعزام شد

کلهری گفت: به منظور تامین کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی استان، طی مدت کمتر از یک ماه، ۲۴۰ دستگاه ناوگان عمومی باری از قم به بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد حسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان متبوع، به منظور تامین کالا‌های اساسی ونهاده‌های دامی (کنجاله سویا، جو، ذرت و غیره) استان، ازنیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰، اعزام ناوگان باری با مبدا قم به مقصد بندر امام خمینی آغاز گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با یاد آوری اعزام (به طور متوسط) روزانه۱۰ دستگاه ناوگان باری (لبه دار) از قم به بندر امام خمینی عنوان کرد: از زمان اجرای طرح و د رمدت کمتر از یکماه، تاکنون افزون بر ۲۴۰ دستگاه ناوگان باری استان قم، جهت تامین کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی به این بندر اعزام شده است.

کلهری در ادامه به تمهیدات به عمل آمده در راستای تسریع در حمل کالا‌های اساسی به استان بیان کرد: به منظور تسهیل فرآیند بارگیری، طی جلسات متعدد، ضمن هماهنگی با ستاد پشتیبانی امور دام استان، نسبت به انتخاب شرکت توانمند حمل بار در استان جهت اعزام و استقرار نماینده در بندر امام خمینی اقدام شد.

او ادامه داد: همچنین شرکت‌های حمل و نقل کالا که حضوری فعال در حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام به استان قم داشته اند، توسط این اداره کل مورد تشویق قرار می‌گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با عنوان این مهم که هیچ گونه مشکلی در تامین و اعزام ناوگان باری مورد نیاز نداریم افزود: طی مصوبه ابلاغی سازمان متبوع مقرر گردید بارنامه ناوگان عمومی حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی ازبندر امام خمینی به استان، درقم صادر گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار