معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام ترم تابستانی از فردا، یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته در دانشگاه پیام نور ترم تابستانه خواهیم داشت و تمام دورس نظری، کلاس‌ها و آزمون به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از فردا، یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد و در تاریخ ۲۴ تیتر دانشجویان می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

او افزود: کلاس‌های ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از ۲۴ تیر آغاز می‌شوند و تا ۲۵ مرداد ماه یعنی به صورت یک ماه ادامه دارند، همچنین گفتنی است که تمامی کلاس‌ها به صورت الکترونیکی و ارزشیابی هم به شیوه غیر حضوری انجام خواهد شد.

محسنی تصریح کرد: ارزشیابی دروس ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود و علاوه بر دانشجویان دانشگاه پیام نور، سایر دانشجویان دانشگاه‌های کشور در صورت موافقت موسسه آموزش عالی یا دانشگاه خود می‌توانند در این کلاس‌های تابستانی شرکت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: در ترم تابستانی دانشگاه پیام نور دروس عمومی ترم ۶ کارشناسی و ترم‌های بعد از آن و همچنین دروس کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه خواهد شد.

امتحانات ترم تابستانی مجازی برگزار می شوند 

محسنی درباره شیوه برگزاری امتحانات ترمی که گذشت، گفت: تمامی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به شیوه الکترونیکی همراه با ارزشیابی استادان به صورت غیرحضوری انجام شد و آزمون‌های ترم تابستانی هم همانند ترم گذشته برگزار می‌شوند.

او گفت: با تمهیداتی که دانشگاه پیام‌نور اندیشیده بود تعداد محدودی از دانشجویان در زمان امتحانات مجازی دچار مشکل قطعی برق شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۶ تير ۱۴۰۰
سلام . ترم تابستانی که ۴ درس ارائه بده و دو درسش تداخل داشته باشه و شهریه رو پیش پیش بگیره ترم تابستان نیست اسمش پول تابستانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
من که روز امتحان پایان ترم فیزیک با قطعی اینترنت مواجه شدم طبق اطلاعیه ای هم که وزارت علوم داده بود مبنی بر اینکه اساتید امتحانات دانشجو ها رو تو چند مرحله برگزار کنن تا قطعی برق و اینترنت منجر به صدمه بین محصلان نشه ولی استاد ما امتحان مجدد برگزار نکرد و ما رو مردود کرد
این واقعا عدالت اموزشیه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۶ تير ۱۴۰۰
چرا برای ترم تابستان تداخل دروس را اصلاح نمیکنید؟
آخرین اخبار