مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز نمونه گیری و بستری در بیمارستان‌ های گچساران در حال افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرین غلامیان مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان گفت: تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز نمونه گیری و بستری در بیمارستان‌ ها در حال افزایش است و در حال حاضر ۵۶ بیمار در بیمارستان شهید رجایی این شهر بستری هستند.

غلامیان افزود: در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر نمونه گیری و بیمار یابی در حال انجام است، که تاکید بر تشدید برنامه‌ های آموزش، قرنطینه، غربالگری و درمان اولیه انجام گرفته و همه مراکز بهداشتی شهری و روستایی را علاوه بر مرکز ۱۶ ساعته ملزم به انجام تست فوری کرده ایم.

او اضافه کرد: نظارت بر بازار و ادارات و دستگاه‌ ها با شدت بیشتری انجام می‌گیرد، اگر چه تا الان تصمیمی در خصوص تعطیلی بازار نگرفته ایم.

غلامیان بیان کرد: چنانچه وضعیت شهرستان با همین شیب به سمت بدتر شدن پیش برود و یا اصناف همکاری لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی را نداشته باشند، تصمیم جدید گرفته می‌شود.
 
او گفت: به محض دریافت واکسن برای عموم مردم با در نظر گرفتن مکان تجمیعی واکسیناسیون، این کار را با برنامه ریزی لازم انجام خواهیم داد.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.