شهردار تبریز گفت: در دوره اخیر مدیریت شهری، شهرداری نه تنها پروژه‌های مربوط به خود، بلکه بسیاری از پروژه‌های دستگاه‌های دولتی از جمله مرمت و ساماندهی چهار مکان تاریخی را نیز به صورت نیابتی اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردار تبریز با اشاره به مرمت و ساماندهی اماکن تاریخی شهر تبریزگفت: پروژه‌هایی مثل مقبره‌الشعرا، ربع رشیدی، برج خلعت پوشان، میدان شهید بهشتی، مقبره دو کمال و بسیاری از پروژه‌های دیگر ارتباطی به شهرداری نداشت، اما مدیریت شهری به لحاظ ضرورت و مطالبه و انتظار شهروندان، در این موضوع ورود و هزینه کرد.

اوافزود: مرمت و ساماندهی مقبره‌الشعرا، مقبره دو کمال، ربع رشیدی و برج خلعت پوشان تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال برای شهرداری تبریز هزینه داشته است.

انتهای پیام/

شهردار تبریز عنوان کرد: به‌رغم بحران‌های اقتصادی، اعمال تحریم‌ها، شیوع کرونا و تمامی مشکلات و تنگنا‌هایی که در این چهار سال تجربه کردیم، با درایت مدیریت شهری، دوره فعلی را با نهایت آرامش سپری کردیم و پروژه‌های متعدد نیز اجرا و به صورت مستمر افتتاح شد.

او افزود: توجه به آثار تاریخی و اماکن قدیمی شهر تبریز و هزینه کرد در این اماکن، اگرچه در وظیفه ذاتی و جزو مسئولیت‌های شهرداری تبریز نبوده، اما ما سعی کردیم که انتظار و مطالبه شهروندان را لحاظ و فعالانه ورود کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار